jo, jag såg det… dom hade tagit tagel fån en död häst och "hästviskaren" hade väl sagt att den hästen mådde bra men hade typ vitaminbrist el nåt.
det måste jag ha missat, eller ja, haha, jag missar för det mesta Insider, och allt annat. ;P höh.
men det som du berättade jen, det lät ju lite småskojjigt :)
#1 japp det har jag också sett ;) Bevisar hur långt en del kan gå för att tjäna pengar…
Har också sett det.
på tal om sånt där… såg dom sökte en "spådam" till ett jobb… det stod att man skulle ha övernaturliga krafter osv… haha va fan vem som helst kan ju söka ett sånt jobb… helt sjukt haha

Smart sätt at lura av godtrogna hästägare pengar…

jag såg oxå det om hästpratarna. dom tog ju en häst som var helt frisk (kollad av flera veterinärer oberoende av varandra, röntgen m.m) och den hade inga fel. men hästpratarna sa att han hade ont både lite här och där. sen ställde dom frågor som t ex "Varför gillar han banan så mycket?" och "Saknar han sin gamla kompis Fantomen?". han hade aldrig träffat nån som hette fantomen, varken människa eller djur och aldrig ätit banan. men tja, hästpratarna kom ju med alla möjliga olika versioner.
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Såg det programmet också. Tyckte verkligen synd om den stackars hästen Pinnen. Men han slapp ju lida iaf till sist. Dom avlivade honom i hagen mot ägarens vilja.
Kul när dom tog tagel från den där över 100 åriga uppstoppade hästen. Ha ha vi skrattade gott då.

#1 Inte nog med att hästen var död….den hade varit så i flera hundra år ;o)
Så nog hade den vitaminbrist alltid *skratt*
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.