Granngårdens Havrefria Müsli
Jag har fodrat med deras müsli i två månader snart och jag vill höra med er andra om ni har testat och vad ni har för åsikter osv?
Jag blev rekomenderad Müslin eftersom den var just havrefri och bra för heta hästar som inte "tål" havre.. men den innehåller mycket majs som i sin tur är riktigt energigivande.. De ger i allafall min buse massor med spring i bena
// Marielle
-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..

Ja de där e en skum grej dom gjort, havre fri men så vräker dom i majs ist ;-) Har inte testat de själv, har mest funderar över va dom tänkt med när dom gjorde de där. Använde spillers havrefria ist =)

Jo jag lurade oxå på de.. sen har dem 5% havrekli i den?? Var kan man köpa Spillers?
// Marielle

Det är Svenska foder som säljer spillers nu, så kolla deras hemsida så kan du nog få hjälp www.svenskafoder.se

#3 Tack! Jag ska kolla på de.
Jag har pratat lite med Granngårdens produktchef och hon berättade att dem skulle förändra både innehåll och förpackningen till Müslin eftersom flera har hört av sig om just den "havrefria" biten. Havreklin skulle ersättas med någon typ av fibrer ist.
Dem är väldigt trevliga och tillmötesgående där.. :)
// Marielle