Hur lyckas jag?
Vi var ute och red barbacka igår, skrittade/töltade bara eftersom det var knöggligt och lite småisisigt ute. Red med termobyxor eftersom det var i s k a l l t, brr. Det gick jättebra att rida förutom att jag "ramlade av" gånger, halt med termobyxor. Så rid med termobyxor (barbacka) om du vill ha lite skoj.
Första gången så skrittade vi och jag halvhängde över Sillens hals för att undvika grenarna när hon tar några små steg åt sidan för att undvika några isfläckar och jag glider rakt ner i backen.
Andra gången ska jag hoppa upp på henne men missbedömer tyngden/avståndet så tar för bra fart och flyger över hennes rygg och landar på marken.
Tredje gången så skrittar vi på en liten gräsväg när Sillen skyggar åt vänster och jag glider av rakt fram. Jag släpper dock inte tyglarna så landar på fötterna med tyglarna i handen.
Hur lyckas man "ramla av" så många gånger i skritt/stillastående på kanske 15 min? xD
Haha, hade stora problem med att komma upp sen igen eftersom kompisen knäckte sig och jag gjorde detsamma.
(Bilden: Så brukar det se ut i vanliga fall när jag rider barbacka på henne)
haha, ja du, det är frågan det, hur du lyckades ;)
men din hala brallor hjälpte nog till väldigt mycket :P

Haha 
*** Kärleken övervinner allt ***
:D haha

Haha det skulle vara kul å se på.
Haha, det var synd att det var kolsvart annars hade nog Sarah varit snabbt uppe med kameran :)
Mest förvånad blev nog Sillen, när jag tog så bra sats och gled över hennes rygg och ner på marken igen. Stackarn, undrade nog varför jag inte satt kvar på hennes rygg. xD