Update om Loas liv
Hejsan : )
Var evigheter sedan jag var här inne. Tänkte försöka bli lite aktiv igen nu när saker och ting börjar lugna ner sig på hästfronten.
Casanova blev dålig igen och avlivades den 24 oktober. Det var fruktansvärt precis innan avlivningen men efteråt kändes allt så mycket bättre, jag behöver inte oroa mig för honom längre.
Papperna på Storm är klara sedan ett tag sen. Hittills har vi 5 placeringar av 6 möjliga i dressyren, 3 vinster, en 2 placering och en 3 placering. Vi är klubbmästare i dressyr och vi kom 7e placerad i vår första LC hoppning. Storm tar allt med storm : )
Storms bror West är helt makalös, kärar ner mig totalt i honom. Det läskiga är att han är en bättre dressyrhäst än Storm… :D
Nu vet ni lite vad som har hänt den senaste tiden.
Kram //Loa
Åh vad hemskt att höra om Casanova… Lider med dig =( Men nu har han det bra och slipper ha ont mer!
Jättekul att höra att det går bra med de andra pållarna :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Nää, stackars Casa, tänkte faktiskt på er för några dagar sedan och undrade hur det gick! Men nu vet jag och tycker verkligen synd om dig, men nu har han det nog jättebra! :)
Skoj att höra att det går bra annars! :) Släng gärna in lite bilder på Storm, han är ju så fin! :)
Nej va jobbigt för er:o(
skönt att det går bra med de andra pållarna!

Åh, beklagar verkligen för förlusten av Casanova. :(

tycker helt klart ni tog rätt beslut vad gäller casanova. hoppas det kommer gå bättre med west nu. =)