Hur är vädret hos er nu?
Vi ska ju få storm och snö i ett helt dygn om allt stämmer. Det har börjat blåsa här hemma och så är det nu -5 grader redan.

har nån cm snö, strålande sol hela dagen har dte varit och runt -3.. Inatt ska det bli neråt -10 :O huanamej!
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Kallt!! -6.6 grader och lite blåsigt här i Sundsvall
Kan ju också tillägga att vi har en "massa" kallsnö på backen här också 

Här är ska det bli snöstorm!:O Det har snöat hela dan:P

Vi här längst i söder blir troligen förskonade från snökaoset denna gång (det hoppas jag verkligen) i dag har det varit ett par grader kallt och strålande sol.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

snö!! :) o blåst… ganska mkt tyvärr..
Haft: mest sol i dag, -1.
Nu: Kallt ca: -3 klart o än så länge vindstilla…
Vindstilla, kallt och någon halvcentimeter snö…
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Vi har också någon/några cm med snö nu. Men jag läste på dom värsta platserna kommer det ca 1-2 dm snö inom ett dygn nu.
Ja, riktigt kallt ska det bli framöver. Kul med lite vit snö på backen då tycker jag iaf. Skönt för hästarna att slippa denna lera ett tag också. :)

Jag har såklart samma väder som #2 
*** Kärleken övervinner allt ***

Idag 3 decimeter snö, -8 :) Ihelg var det -18… Inte jättevarmt.
-4 grader, ett par cm snö och iskall vind =(
Med vänliga hälsningar
Chess
Någon minusgrad, strålande sol och lätt vind… Underbart väder!

#9 Har du det?? Vad konstigt 
Hoppas att det snöar lite till här uppe, vill ha en massa snö! 

och jag har såklart samma väder som #7 

ska till kliniken med blacky imon så hoppas verkligen det inte blir så allvarligt
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#14 ;)
ot: lycka till imorgon!
idag har det varit några minus, bilen visade -2, och strålande sol.
ingen snö, förutom det lilla som ligger kvar som kom i fredags natt. och det ligger vid typ trottoarkanter..

har varit typ minus två hela dagen. snöar och blåser en del.
har vatt soligt men kallt i älmhult idag
Här har vi väl kuling nu i alla fall… Blir väl storm nu under natten. 2-3 dm snö och ett antal minusgrader. Har snöat i stort sett hela dagen dessutom. Jättehärligt att vara ute… ;)
Får väl se om det går att kliva utanför dörren imorgon… Köra bil går i stort sett inte, är drivor på vägarna… Var en som körde fast här utanför stallet för nån timme sen.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Snöstorm 
Vet inte hur många grader det är ute. Men det snöar och blåser ändel! :P
/ Sara & Casper
Inte så mycket snö men det blåser o det blir kallt om kinderna :) Pollarna fick äta sin frukost inne idag en extra timme fick det bli inne (7:450 ut idag) eftersom höet antagligen skulle blåst iväg ute.
Höll på att inte få upp ytterdörren imorse. Och stalldörren fick jag skotta fram… Drog på mig stövlar för att jag trodde jag skulle kunna gå i snön utan problem då. Hah, vilket skämt… Snön går till knäna. På vissa ställen har det samlats snö i drivor som når mig till höfterna. En sån driva täcker hela stallplan… Så hästarna fick mat inne imorse, och shettisarna fick vara kvar ute, de skulle väl drunkna i snön om jag försökte ta in dem!
Och vet ni vad det härligaste av allt är? Det fortsätter snöa…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
snön yr. och 5- ute..
brr.. Hästarna käkar frukost inomhus.

Här snöar det så fint nu
har ca -3 grader ute

#25 Du kan ju inte bo i sundsvall ;)
Här i Matfors är det iallafall storm och jag är för första gången glad att inte vara hästägare!
snö, så det knappt täcker gräsmattorna, kallt så det räcker o blir över. just nu uppehåll.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
SNö, massa snö..
och dimmigt så man ser inte ett jota… + att de är svinkallt
~Medarbetare på ridtravare.ifokus~

Vi har också fått snö i natt och i dag på förmiddagen men inte alls så mycket som jag trodde vi skulle få. Vi har några minus och det blåser inte så mycket. Kommer en vindpust då och då. Så fint väder vill jag nog säga att vi har. Gillar när det är så här. Lite snö och några minusgrader bara. :)

här snöar det nu, fast snön verkar mest yra omkring i luften istället för att falla till marken…

Usch jag läste på SMHI precis att vi ska få plusgrader om två dagar. Usch vad trist. Då smälter ju den fina snön. :(

Hade just klivit upp när jag skrev detta just för ögonblicket snöade det så fint, sen såg jag att det blåste som sjutton ute 
Örebro: Drygt en decimeter snö, -1,2 grader för tillfället, vindstilla. :)
Bor dock rätt så centralt så hur det är ute på landet vet jag inte. :P

Hos oss snöar det nu. Är ca -2 grader. Har kommit ca 4 cm snö nu.
vi har mer snö i stan än där mitt jobb ligger, dvs ett mindre samhälle. underligt. på min gata råder vad man kallar vinterväglag. men dom mer trafikerade vägarna är ju saltade och fria. men min väg är mer vit än gräsmattorna, mäkligt.
tror det är ungefär -1 nu. ganska lagom faktiskt, då blir det ju inget slask och det är ju skönt.

I dag har vi -1 grad och lite sol helt vindstilla. Härligt. Men synd att det ska bli plusgrader på torsdag.
Sooooligt, snöar lite lätt då & då, någon centimeter snö på marken, kallt..

-10 grader har vi nu och lagom med snö.
åh typiskt. +2. =/

igårkväll kl 20.00 hade vi minus 11 och nu står termometern på minus 4.

#43# Vi hade -10 grader och nu är det flera plusgrader. Suck! Jag vill ha snön kvar ju.