Hapland 3!
Vad är själva poängen, fattar ingenting

Det tar en stund att komma igång men fungerar lite som ett pussel. Man måste klura ut i vilken ordning man ska göra saker för att så småningom komma i mål… :)
Om man har tid över så går det enkelt att spendera några minuter med att försöka klara av det här…
// staffan
Jag hade stoora problem med Hapland 1. Jag tror inte att min hjärna klarar av denna utan tips.
Satan! Inte fler sånna här… 

jag vet inte riktigt vad man ska göra det ända som händer är att mina gubbar dör hela tiden…

hi hi mina med, de verkar vara självmordsbenägna;)

Jag får inte ens igång skiten!!! Är det för att jag har Mac?

Staffan, fy dig
jag har inte tid
Sandra, knappast ;) Jag sitter också på en mac, funkar finfint 

jag fattar ingenting av detta spelet… eller vad det nu e…..

#10 det är en skilsmässoorsak, så skvallra inte för min man att jag sitter här

hmm, jag har suttit länge som sjutton, men lyckas bara flytta ett rymdskepp och få folk att spränga saker som inte finns och dränka sig och bli uppätna. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Åsa, jag tror du ska flytta rymdskeppet så pippin i trädet får sin morot, sen ska du nog hitta på något med hans ägg. Jag testade några klick igår men såg ägget för sent 

fattar nada!!!!

Jag har fått igång spelet!!! Men jag fattar ändå ingenting. Jag kör fast på alla 3 banorna. Dessutom fattar jag inget av de andra spelen de har där heller. Jag vill hoppa med gubbarna.. men det ska de tydligen göra själva.
Man ska klicka på allt möjligt och göra det i rätt ordning, då klarar man spelet… 

Då gör jag det uppenbarligen i fel ordning. Vilket är rätt då? =)

Jag måste också göra i fel ordning. Att klicka på ägget går inte i alla fall, slo. Har testat det. Har dessutom fått över gubben så att han skjuter en massa bomber, men fattar nog inte riktigt vad jag ska träffa för något. Fortsätter testa mig fram.
Om någon kommer på rätt ordning, skvallra gärna, innan man blir helt tokig på det här. hihi
Audiatur et altera pars

vad är dt man ska göra ? jag fattar absolut ingenting ^^

Håller med #18. Det är ju abstinensframkallande. Kan inte sluta

spelet va ju helt lustigt, jag fattar inget..! jag skiter i dt, annars bli jag bara arg ^^

jag vill inte ens titta *tvärvägrar*
jag tror staffan sitter och gottar sig att hästtöserna (och slo) blir tokiga.

#22: haha, ja det är inte en helt främmande tanke att han gottar sig åt att vi har fastnat i något han säkert klurat ut är olösligt. Var ju tvungen att involvera iller damerna också, så nu sitter det ett gäng från den sidan också och klurar på samma jäkla pussel/spel. hihi
Tar för givet att den som klurar ut en eventuell lösning är snäll och skvallrar.
Audiatur et altera pars

Tack för det Staffan, precis vad jag behövde - ännu et tomöjligt spel! 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

jag är inte färdig med denna http://www.foon.co.uk/farcade/hapland2/

Har du klarat 1:an Kiara. Isåfall ge oss några tips.

Det är en omöjlig, värdelös och meningslös sida egentligen. Men ohh så beroendeframkallande! Jag kan inte sluta. Sitter och tänker på det i tvsoffan. Så klurar man en stund. Blir förbannad och går tillbaka till tvn. Finular i soffan en stund. Går tillbaka och klurar… och blir förbannad.
Men det håller mig sysselsatt när jag är sjuk iaf =) Tack Staffan!

#26 nej jag är inte klar med 1:an heller men där så står jag liksom still så den är inte rolig………. jag känner mig lite som en försöksapa när jag kör dom. Trycker du på rätt knappar får du en banan också väntar jag otåligt på att jag ska få något större 

*ler*
Kul att ni tycker om den… ;)
// staffan
Jag har klarat ettan nu!!! Den är lite knivig på slutet bara.

Lyckos dig, jag blir gråhårig!!

jag har vara varit inne o kollat. jag vägrar att börja på den. jag kommer att få fyrkantiga ögon… :D

lisette - så fort du gett vika för en sak, så kommer du ge vika för nästa också. Tänkte på det att du tvärvägrade att ens öppna sidan först. Nu har du öppnat den men vägrar att börja spela. Du kan inte stå emot länge till va? ;P

har inte ens försökt röra ngt där… jag läser denna tråden och nöjer mig med det. hoppas jag :D. hade varit lättare om jag inte haft modem.

upp upp. någon som vill testa? =)
Jag tycker inte om dig, Lisette. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

johodå..
Nej ^^ Jag tänkte faktiskt gå och lägga mig precis när du skickade den där länken.. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Puttar upp igen…vill prova detta sen!!! :D
har provat ettan tvåan och trean men inte klarat en enda

denna ska upp igne
Men usch, nej, det går inte bra för mig! :P
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck :P
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling