Dagens väder
Startar en ny tråd som jag kallar dagens väder, tänkte att vi ska beskriva vädret där vi bor , skriv gärna morgontemp, vind, snö, sol/mulet.
Börjar med Hörby : - 6, sol, vindstilla.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Målilla (östra småland): -4, dalar ner snöfjun för tillfället. blåser till lite då och då
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Norrtälje (norr om Sthlm) minusgrader (ingen aning om hur många) mulet, snö till och från, ca en halvmeter snö på backen.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Storm och minus sex grader!
*** Kärleken övervinner allt ***
o gösses vad snö Alex… här är det inte alls mycket (östergötland-mjölby) blåser och snöar samt är mulet -3 ute tippar på att det e så där 5-8 cm snö. Känns kallare eftersom det blåser :S. Kan säga att det är iaf halt ute på vägarna bussen kunde inte stanna i god tid utan gled en bra bit. Hoppas att bilar tänker på detta dom med idag o kör försiktigt.

#3 vart bor du då? =)
Jag är väldigt nyfiken på hur det ser ut åt Ramkvillahållet!
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#4 Jo, det slutar ju aldrig snöa här… Och efter nattens storm finns det dessutom drivor som går upp till höfterna på mig. Stallplan är fylld av en sån bl.a….
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#5 Sundsvall, men även om det är Norrland så vänjer man sig aldrig 
*** Kärleken övervinner allt ***

i morse var det -8 och vindstilla. kl var då 3,30 i djurröd.
Överkalix, -2 snöstorm, öser ner snö o blåser. Har precis som "Alex" stora snödrivor överallt.
Om det slutar blåsa så ska lilltjejen plumsa djupsnö men just nu sticker jag inte ut näsan i onödan.
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
Katrineholm.
På morgonen har det yrt snö. Kommit ca 4-5cm snö.
Nu har det lugnat ner sig och temperaturen ligger på -5grader.
Västra götaland, snö, grått, minusgrader.
Snöstorm 
Jag bor i Örnsköldsvik