Problem med ridning
Hei
Jeg har et problem nå som vinteren kom og dårlig med tid siden det blir tidlig mørkt.
Jeg har 2 ponnier en B og en D og jeg pleier å ride dem begge to vær dag men nå er det dårlig tid til B ponnien han er 130cm.
Jeg har søkt etter noen som kan komme og ride han 4 dager i uken så han holdes i gang for meg siden jeg rider da min D ponni, hun blir litt gal viss hun ikke er riden vær dag men det gjør ikke min B han er så snill men som sagt må holde han i gang.
Som sagt søkte etter non som kunne ride han for meg men det var ikke noe videre inntresse så nå sitter jeg med dårlig samvittighet og stresser med og få rid han i 30 min vær dag.
Noen som bor nær meg som kunne være interessert i og hjelpe med hans ridning.
Noen 1 til 2 ganger i uken tar jeg begge to på slepet og kjører dem ned til ride huset så da er det mulighet for og ride inne i varmen.
Viss noen bor nær meg og skulle ha lyst til og ride han si i fra.
Litt om han en konkurranse ponni i sprang/hopp lært noe dressyr snill ville aldri finne på noe tull, en ponni som er fort forover og elsker galoppen.

var bor du?
låter ju kanon för de som har storleken inne! =)
hej
jeg er i Hishult Bogilt på grensa til kornhult
ja behöver vell väre 150 155 160 eller 165cm tror jeg
Håller tummarna för att du hittar någon bra lite medryttare.. Det låter verkligen som en lite guldponny!
hei
ja takk han er min gull klump og jeg kunne ha solgt han men det vill jeg ikke siden jeg er så redd om han at han ikke skall få det bra foresten så pleier disse ponniene og skrifte eier om ogjen og om igjen så det vill jeg ikke med han.
elsker min ponni.
kan jeg spöre dere hvordan i alle dager får dere rid deres hester når det er is over alt?
mine fikk jeg ikke rid i dag sitter med dålig samvitighet
hva gjör dere andre?

kan inte rida nu. skorna tas av nästa gång hovis kommer. jobbigt är det!