här skulle man bott
vilket ställe som byggs. körde förbi när vi skulle till bryan adams i förra veckan… kommer att bli riktigt tjusigt!
tyckte inte att det var dyra priser för vad man får heller…
Det ser helt underbart ut. Stallen var ju superfina!

OJOJOJ säger jag bara , fyyyy vad SNYGGT och stort och allt !! jag blir grön av avendsjuka när jag ser der : -/ , uschja ; D

Ser jätte fint ut!! Sånt ställe ska man bo på!

jag håller med 2#

Sånt stall skulle man ha…..

Oj vilket ställe!! Hade inte varit dumt å va där!

#7# Nej, det var för många boxar i stallet. *ler*

Men herregud vilket palats. Där skulle jag inte säga nej att bo.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#8 hjehe jag tror itne du haft problem att fylla det gejsa vännen… :D

nice….
Tänk Den som hade så mycket pengar att lägga ut… *drömma*

7# ojojoj vad fint riktig drömgård. tänk om man var lite äldre och hade tid & pengar.
Otroligt vackert ställer ^^ Precis som Rubi sa *drömmer* ..Man verkligen drömmer sig bort och vill vara där ^^
/ Sara & Casper

#10# Tror du inte?! Nej, man vet ju aldrig. hehe

ohhh, tänkt egen galoppbanna o trav banna o ridhus och ,.ja allt !!, fast jag ska ju inte klaga jag har ju tillgång till travbanna , jätte lång rakbanna , och en "sandvall", allt i sand då, red molly häromdag på travbannan genom att den var ledig, kort galopp runt i två varv ;D hahah gissa om man var stolt ;D

#0 Det var ju dessutom skitbilligt att stå inackorderad där!! Grymt fint och billigt! Hur går det ihop?????

Ohhh… Det stället ligger ju där jag bor!!! :O:O:O
#7 när flyttar vi in? ;)
Hoppla hoppla!!! =)

#18 vilket av dom? det första ligger på 108an och det andra vid svedala!
#19 betaalar du så flyttar vi imorrn! :D
#21 attans :p misstänkte att det var nån hake :D

Bökeberg, och det var ju inte så dyrt där iheller, men för stort ställe tyckte jag… de ska ha konsert arenor och sånt också…

#22 darn lixom… ;)
#23 nej jag tyckte heller det var ett farligt pris med tanke på vad man får för pengarna… det är väl ungefär samma summa de tar på tex mcr tror jag…