Grönt Kort Prov Imorgon!
Jag ska skriva Grönt Kort-Prov imorgon och jag kommer ha ganska kort tid på mig, ca 40 min. Jag har pratat med mina ridlärare som håller i det och de säger att de tyvärr itne kan flytta det så jag får försöka fixa det på ca 40 min för jag ska iväg senare på kvällen.
Jag tänkte att jag skulle sitta och läsa på lite nu innan så jag kan svara lite snabbare, men jag vet itne riktigt vad jag bör läsa på. Har ni några speciella tips på vad jag kan läsa på? TR finns ju på internet, så jag tänkte läsa där. Men det är ju så himla mycket som står där!
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Jag tyckte att mitt var löjligt enkelt, tog typ 20-25 min bara :P Är ju inget direkt att läsa på, däremot kan man typ träna på att slå upp olika saker tex "vilka bett är godkända på lokal hopptävling, ponny?" och sånt där :p Be någon annan ställa frågor eller så tänker du själv "hm, vet jag vad som gäller då?"
Med vänliga hälsningar
Chess
Okej, fast är inte så väldigt bra på allt sådant, men det är bra att du inte tog så lång tid på dig, det gör att jag känner att också kan hinna.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Mitt tips om du vill "plugga" på i förväg. Lär registrena noga. Då är det enklare och snabbare att hitta det du vill imorgon på provet.
Kolla i registrena till de olika TR så du vet på ett ungefär vad som står i vilket.