Medryttare sökes till japp :)
Hejsan. Jag har nu vuxit ifrån min älskade Japp och börjat gymnasiet så tiden räcker inte till mer. Och eftersom jag inte har hjärta till att göra mig av med honom så söker jag nu någon som vill rida/pyssla om Japp allt från 2-7 dagar i veckan, berors på när du kan/vill. Japp har varit i min ägo i 6 år, innan dess gick han 10 år på ridskola (Röinge ridklubb) Alltifrån nybörjar-, hanikapp-, vuxenlektioner. Så han är orotligt snäll skulle aaldrig få för sig att hitta på några som helst dumheter. Kan dock busa lite i skogen. Japp är nu 20 år men väldigt pigg och fräch för åldern. Han är maxad D-ponny, korsning troligen arab och nånting till? Utbildad och tävlad LB/LB, men endast hobbyriden under alla dem år jag haft honom. Japp står i Röke, c:a 15 minuter med bil från Hässleholm, bussförbindelser finns, men dem är inte dem bästa. Jag kräver att du som person sätter hästen i första hand och har sunt förnuft! Japp är ingen träning/tävlingsponny mer utan en skogsmulle esom vill komma ut på härliga ridturer i skog och mark. Här finns alldedles otroligt fina ridvägar och ridbana är planerad. Det kommer inte till att kosta något och du behöver inte hjälpa till med några sysslor om du inte vill såklart. Jag är så himmla glad om jag bara hittar någon som vill pyssla om och rida Japp lite. Låter detta intressant så mejla gärna och berätta om dig själv, lämna telefon nummer så ringer jag upp!Mvh Cecilia

*putt*
hoppas du hittar ngn mdryttare på honom :)

Synd bara att jag ska bo så långt ifrån. :/

Gud va synd att du bor så långt bort=(

Men skulle du vilja låna ut han på foder under sommaren 07?
Nej, vi har bestämt nu att han ska få va kvar här hemma nu resten av sitt liv :) Han är vääldigt svårlastad och blir jättestressad i nya miljöer..