Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1786 ggr
SarahPeace
0

Köper

Jag är helt tokig av att köppppa hästsaker till mina två hästar!  Vad är ditt sennaste "häst sak" köp ?

Mitt är …………… Ett brunt träns (:

mvh

Sessan
0

Jag skämms lite för jag har bara köpt rid saker till mig och inte till hästarna. Det jag senast köpte var iaf en grimma, bett och eksemtäcke.

MiaMaria
0

Ojoj, köper alldeles för mkt, täcken i en uppsjö, varför nöja sig med nått täcke till en häst när man kan ha 20? Flört

Senast inköpt va nog ett bett och ett rosa schabrak, när jag nu ska använda dom… Glad

SarahPeace
0

Okeej (:

#2 Ohh ett rosa schabrack skulle jag villa ha oxå :) … har ej hitta nått i str full bara ….. ! Var har du köpt ditt ?

mvh

emsems
0

sist köpte jag en grimma, grimskaft, flugpannband och neopren-grejjer till senskydden

jo
0

Termotäcke från Börjes.

Mandysan
0

Mitt senaste var en gröngrimma…

shirley
0

köper faktiskt inte så mycke, men senaste va nog tre täcken å en repgrimma…. å jo en westernsadel me…. inget till mej, jag använder vanliga kläder å gympaskor i stallet…. :-)

Marre79
0

Jag som inte ens har en häst köper hästgrejer…sist jag va på Hööks så hitta jag en sååå fin grimma, tänkte att jag ska ju köpa en häst senare så då kan jag ju lika gärna handla grimman nu, annars finns den inte.

Marre79
0

Köpte en beg.dressyrsadel till min medryttar häst…den hänger i källaren nu för hästen har flyttat…

MiaMaria
0

#3 Jag har köpt mitt på Tradera, Shires, vet att det bla finns på Glada hästen i Västerås, kolla deras hemsida. Mitt är i st full, hur fint som helst!! =)

MiaMaria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är det, hittade åt bilden =)

Kiara
0

Sist som jag handlade häst prylar så var det på Hööks (januari) 2 led rep + en transport grimma till Kiara och två pannband

davidia
0

sist jag handlade grejer så blev det några grimmor.

Eve
0

oh, samma här, i'm a shopohollic! tur att man bara har medryttarhästar nu, annars hade mina pengar varit helt slut.. ska till hööks någon dag, så då blir det väl nånting :D

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Talismana
0

Oftast när jag går in på hööks för att köpa t.ex ridvantar till mig kommer jag ut med 15 till saker Räcka ut tungan Det är så svårt att låta bli!

SarahPeace
0

#10 :) Okeej :) vad är adressen till hemsidan ??

#11 Värsta dröm schabraket (enligt meej ) :D

__iE
0

#16 menar du hemsidan till tradera ?

www.tradera.com sen under 'Sport & fritid' elr vad dt nu heter, står dt ridutrustning och ryttarens utrustning (?) elr ngt sånt.. ^^

lisette
0

hhm sist jag köpte ngt så var det ett par ridstövlar (carlskrona), fast det var jobbet som betalade… höhö.

lisette
0

# 11 vilken ryslig färg.. ska du matcha med skydd o träns oxå?? ;) www.ponnyprakt.se

Eve
0

glittret skulle jag lätt kunna ha i Lykkas man :D

lisette
0

inte på hovarna då?

Eve
0

jo, om jag skulle rida nån luciashow hade jag inte tvekat på hovarna! Roooosa =D hon har perfekta utseendet för det.. halvstor, nätt men ändå kraftig, stoooor och lång man … en förvyxen ponny helt enkelt..

MiaMaria
0

# 16 Det är www.gladahasten.se

__iE
0

#23 jaha, elr menar du mig ?

du hade #16 jag hade #17 ;P

CBA
0

Senast idag var jag på Hööks och köpte den där kombisadeln dom har som man kan spänna fast bakom min westernsadel + en hjälm till sonen…

Mvh CBA

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Eve
0

Jag ska tjata till mig en tur till hööks idag :).. Jag måste köpa ett vitt schabrak och ett par nya ridbyxor. Jag vill ha ett par rutiga :D Vi ska eventuellt kolla på en ny hjälm också…

Linda
0

Oj jag har beställt från Börjes..Men senaste köpta sak i affär måste varit Shabrak, huva till dotterns ponny för två v. sedan.

Mvh Linda

Wanilj
0

en tömkörningsgjord i läder från hööks

#2 nej menar du det??? har jag aldrig märkt!FlörtFlörtFlört

LinneaG
0

ett vintertäcke

Eve
0

Var på hööks igår.. Det blev faktiskt bara en hjälm och en huva :O.. Fast det höll på att bli mycket mer :P

LinneaG
0

eve - va det fortfarande rea?

Eve
0

Linnéa - Njae, inte på så mycket tycker jag…

LinneaG
0

Snart blir det ett svart träns med vitt foder.

Ooanna
0

De senaste jag köpte var ett gröns schabrak, en nu flughuva och ett par nya säkerhetsstigbyglar.. om det räknas? Generad :P

Believer
0

sist ja shoppa blev det nya benskydd till lucky.

reddie
0

Senaste köpet var plaststolpar till hagen och en röd/svart grimma till lånehästen (tänkte hon skulle få den med sig då hon åker hem)

[slo]
0

Senast jag hade vägarna förbi Hööks blev det en tub helosan sol och ett par bomullstyglar :)

gejsa
0

Jaha så det fanns på Hööks helosan alltså.

[slo]
0

Jadå :) Det fanns det allt, men det var något mer jag var på jakt efter, som jag har glömt av igen… Men det fanns iaf inte! Och inte heller snygga westernträns…

Kiara
0

Jag var och handlade i dag, grindhandtag och isolatorer Glad

lis
0

De senaste hästgrejorna jag köpte var bl. ett flugtäcke, ett par tyglar och ett svansskydd från börjes Glad

Sussi
0

Jag är ute efter en eksemhuva eftersom min kära häst har söndrat sin nuvarande men de verkar vara slut på hööksLedsen

det senaste var foder och b-vitamin samt ett lås till boxdörren. Isisen har lyckats öppna och söndra alla lås hitills!

Mandysan
0

Idag köpte jag bruna lädertyglar och lite annat..

LinneaG
0

Jag ska iväg i helgen o handla..

Courage.C
0

köpt flugspray, glans spray och en grimma=)

[slo]
0

Klurar på om jag ska åka och köpa ett par nya sporrar på lördag faktiskt… :)

SarahPeace
0

Det har ska jag köpa på hööks  ; - )

* Allround schabrak (Marinblått med guld passpoal) storleck FULL

* Brodyr på schabraket (se ovanför^^,)

* Ett par ridstövlar (har alltid kört med shortchapps, ska prova ridstövlar nu^^,)

* " HH Iceland Swettis" , Med luva då (artikel nr 120165)

*Pennhållare som är ett hästhuvud ^^,

* En fotoram : )

Mer en så kommer jag inte på just nu ^^,

lisette
0

idag fick jag alla mina nya saker till sadelkammaren. ska bara se till att dra hit den oxå… :D

tessa
0

hoho, nu kan jag joina denna skara också - besökte hööks i tisdags och köpte två par blåa ridbyxor, - ett par CRW tvåfärgade och ett par HH top score helskodda byxor. + en grimma stl full och en ryktborste på rea.

nu är det bara hästen som saknas! Räcka ut tunganSkrattande

elin
0

Ett sprillands nytt ljusbrunt träns med tyglar, krafft foder, b- vitamin & blue lotion (stavas?) , ska till hööks o sharpman next week igen.
Jag e tvärtemot, jag köper grejjer till mey själv när det behövs, men till nisse handlar jag helt i onödan.
E man bortskämd så är man =)

/Elin

Faxlin
0

Känner igen det där elin. Till hästarna kan man handla bara för att det vore väl trevligt om hon fick en ny grimma. Sedan att det ligger tjugo grimmor i stallet redan spelar liksom ingen roll;-)
Undrar hur många grimmor en häst behöver egentligen. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

mal.we
0

Det senaste jag köpte till min ponny var stigläder, flughuva, en trimkniv och en tvättsvamp…  Glad

__iE
0

Det senatse jag köpte till Ballerina va nog ett flugpannband o ett grimskaft.. sen köpte jag skor till mig ;P

sweet_candy_
0

hm..när jag tänker efter har jag nog inte köpt något sen scandinavium, och då köpte jag EXTREMT mycket saker! lika bra att passa på:)

elin
0

Hehe ja du Åsa, då e vi lika! =)
Hästen i första hand!

/Elin

gejsa
0

I veckan köpte jag MSM till min eksemhäst, Linfröolja från småland 20 liter också till min eksemhäst, eksemmedel 4 litersdunk. 2 flughuvor. Den dyraste hästen just nu är för mig min islänning som har eksem.

Glömde att jag köpte switch i går till islänningen också för att knotten inte ska göra honom illa. + 6 saltstenar ju.

LinneaG
0

mitt senaste är:
ländtäcke
grimma med pannband
nack/nos-ludd
stigläder
flugmedel på roll on
pälsglans

tror inte att det blev något mer i hästväg…

jen
0

sis jag hanslade var från börjes för ca 1 månad sen.

switch, 2 flugpannband, transportskydd, regntäcke, och b-vitamin.

men det är snart dags igen att handla mer Oskyldig

Cevir
0

Jag tror att mitt senaste köp till en häst var ett Schabrak till min favorit häst:) Som dock blev missfärgat i tvätten >__<

/ Sara & Casper

Wiemona
0

Saltsten, elastisk täckgjord och grimskaft med panikhake

[slo]
0

Jag var och handlade idag, ett par neopreneboots för 39,90 eller nåt :) Så nu kan jag börja träna spins lite försiktigt!

LinneaG
0

sist köpte jag en sadel, et träns och ett fleecetäcke

Midlingur
0

Köpte 2 täcken igår, 2 täcken idag och ska snart köpa lite mer täcken… Köper en till häst snart också.

sweet_candy_
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu, är mitt senaste "häst-köp" ORION :) min nya häst

Lina
0

usch vad hemskt med ett rosa schabrak:S hehe men smaken är som baken delad och tur är väll det.. Det senast jag köpte till min häst var canadensisk kyllera tror jag det heter..

Lyrik
0

Beställde nu från Börjes för ca 2100 kr - broddar, biotin, b-vitamin, glucosamin, strumpor, vantar, thermotäcke mm.

Beställt hela min vintergarderob från Mountain Horse nu när jag och min kompis var på hästmässa i Nacka förra helgen - ca 2000 kr.

Beställt böcker, cd mm från www.ginza.se idag för 362 kr.

Ska ev köpa en ny klippmaskin.

Fantasy
0

#64 Vad söt han är. Mitt senaste hästköp är Blåspray.

Min hon är ju fenomenal att göra illa sig på benen!!!

E_hjo
0

Sweet_candy_: Har du köpt häst nu??? så trevligt!
Jättefin =)

Mandysan
0

sweet_candy: Man har ju hört lite rykten om Orion så du får komma och visa oss honom ngn dagOskyldig

jennie-w
0

Mitt senaste köp till mina hästar var 2 regntäcken från Börjes. Antar att det blir riktig höst snart…..

SarahPeace
0

sennast just nu är , två regntäcke , grimma, träns , och en masssa till , hhihihii ; D

LinneaG
0

Idag köpte jag :

En blå grimma med morötter och äpplen på
En vit vojlock
Ett brunt schabrak
Ett par ridstrumpor
Ett dressyrspö
Ett par ridhandskar

sweet_candy_
0

E_hjo : jaa:D sålde ju Mercan, tack:)

Mandysan : Förvånad jasså? vad har du hört om honom då? än så länge är det bara miranda, lina o pillan som har sett honom. possetivt eller negativt? ska det vara någon liten dressyr/hopptävling nu i höst på kulis? kanske kan komma då:)