Hade fotograf idag

visst är hon duktig

vilket fint steg! underbart sött ansikte har hon också :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#5 tack, synd bara att hon kom i kläm i en skilsmässa, därför är vi lite sent ute att rida in henne.
Ps…jag har inte skilt mig utan hon står hos mig nu för att ridas in och säljas.

En bild till föresten för hon hade ju sadel på idag också men det var inte första gången
Jätte söt liten pålla!
Nejmen, vad söt!
Ser ut att vara riktigt duktig.

Ja, hon är jätteduktig hon har levt senaste två åren nästan som en vildhäst också svara hon helt rätt på all träning. Jag hoppas snart kunna visa bilder med ryttare på ryggen också.
Gud vad hon är fin, lycka till i fortsättningen 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Du råkar inte vara hemma någon gång på onsdag? Ska upp till min häst på Tjörn och på hemvägen åker jag faktiskt nästan förbi 

Vacker ! :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
jätte fin ser väldigt snäll ut oxå måste jag säg

#12 tack, fortsättingen blir hos någon annan jag ska bara rida in och sälja henne åt en jag känner.
#13 jag slutar 16.30 och är hemma strax före 17 på onsdag.
#14 tack
#15 Tack, hon är en ängel tyvärr inte inriden än, men snart hoppas jag vi är uppe och sitter på henne.

#16 Jag ska kolla när jag ska vara uppe hos min häst så hör jag av mig sen om det passar 

Jag ska vara på Tjörn vid 2 och sen ska vi greja i stallet och rida ut, så jag skulle tro att vi är färdiga någon gång strax efter fyra. Så borde kunna komma förbi vid femtiden om det är okej? Skulle vara kul att kika lite på hästarna