Duktiga Crackson!
Jag är bara tvungen att lägga ut några bilder från dagens lilla träningpass. Han gick så grymt duktigt i skillnad mot när han kom för ca 3 månader sedan! Vi har verkligen börjat komma överrens och det känns bara bättre och bättre för var dag som går! :)
Kommentarer är alltid välkommna, både possitiv men särskilt negativ kritik
ALLTID kul att veta vad man ska jobba mer på!
Bilden i #1 ser trevligt ut :)
Satsa på att rida med sadel! Då får du absolut stadigare hand och kan koncentrera dig mer på sitsen. Trevlig häst! 
#7 Jo, jag vet, men han spänner och stör sej med sadel :/
Han lyssnar även mycket bättre på hjälperna när han går barbacka.
#9 då kanske inte sadeln passar ?
Fina bilder :P
men namnet fastnade jag på, crackson, CRACK?? De har ju 2 olika betydelser men jag fastnade nog på den betydelsen som inte var så bra :P

Fin häst :)
#11 Då kanske du skulle reagera på min hunds namn på stamtavlan Eternal Extacy… Därav smeknamnet Kompiz ;)
*** Kärleken övervinner allt ***
#9 Jodå, sadeln passar bra, vet inte varför att spänner sej.. :/
#11 Haha, det gjorde jag med första gången jag hörde det! :D
Men nog har han fått mej att ändra min syn på travare alltid! :D Förut var det liksom, "åhh, vad ska man ha en travare till"?. "Allt dom kan är att springa fort. Skulle aldrig överväga att skaffa mej en".
Sedan i Augusti var vi tvugna att skaffa en foderhäst och mamma fick syn på en annons och liksom "den står nära, bra, vi tar den", typ. Jag är väll inte direkt så förtjust, men jag hade aldrig tidigare haft en travare så varför inte prova?
Å tja, nu, efter lite drygt tre månader har min inställning mot travare förändrats sjukt mycket, tack vare Kräkan! :)