Skylt
Har ni namnskyltar till hästarna på boxdörren? Hur ser den ut?
Visa gärna bild om ni har!

Har ingen bild på den nu, men den är vinröd o svart och texten är guldfärgad.

har ingen bild, ska skaffa snarast jag lovar ; D

det fins 4 häste i det stallet där jag har min häst. så vi kan jyu alla namnen. det är bara en som har boxskylt.

jag har jag har, men jag är på jobb nu… får ta det senare! :D

Jag gjorde en egen snygg på datorn som jag sen kall-laminerade, enkelt och billigt!

har en vanlig plast skyllt från hööks på mina boxar.

Vanlig gul plastskylt från Börjes. Vill ha en graverad men har inte kommit så långt…… finns viktigare saker att lägga pengarna på först före en namnskylt…..

Självklart har jag en skylt. Så här ser den ut…

#12: Snyggt!! har du gjort dem själv? Funderar själv på vilken slags skylt jag vill ha till Yrla och dina var ju riktigt kul.. =)

#7 ha du ritat den där själv?:) grymmt snygg va den iaf!!:)

#14 jupp, gjort själv med en såndär träbrännare. hittade fonten på nätet, det är coca colas font…

#14 jupp, gjort själv med en såndär träbrännare. hittade fonten på nätet, det är coca colas font…

Jag ahr en skylt som gjorts i Word till harry, åtmsintonnet ilsl vidare, ska rodna med den så jag får den utskrivne i skolan imorrn…. så kan jag skicka upp en bild här p åden :)
lisette, vart hittar man träd som har den där formen? :p

på eko hittade jag dem slo. :D kostar typ 35 spänn, annars kan man nog gå in på panduro hobby eller vilken hobby affär som helst o köpa liknande. eller om man har ett sågverk i närheten.

Du är bra händig du Lisette! =)

Slo!
Trädet har inte den formen, utan när dom sågar upp träskivorna så att säga så gör dom det på skrådden istället för vinkelrätt mot stammen. O därför får man en annorlunda form :)
Billigast är om man själv kan såga till sådana, slipa dom på en bandslip, fast det rä ju förståss mycket emra jobb då :D

Vilka fina skyltar ni har.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sak låta mamma måla en skylt till mig och Harry sen :) hon är superbra på att måla :)