Ihopsläpp! bilder
Igår red jag över Lykka till det nya stallet. När vi red förbi hagen fick hon syn på killarna hon skulle stå med och saktade in och ville knappt gå där ifrån. Det var två arabgrabbar, jättevackra både två. Vi släppte in henne och allt gick jättebra. hon älskade uppmärksamheten de gav henne. Här ska hon nog trivas..
Bild: Lykka och Yamani hälsar. edel ser rätt avis ut :P

Vad mysigt det såg ut :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Är Lykka kbl travare? Ser lite ut som min Lyrik.
vad roligt med 2 så snygga karlar! fina bilder, fint ljus! synd bara att dom var så grumliga!
Ems - Mm, motljuset var jättewvårt att få fort, solen ville inte gå ner bakom magasinet *mummel*.. men men, får ta finare bilder en annan gång, ville ju ha mötesbilder och det fick jag :)
Lyrik - Japp, hon är kbltravare
E. Nixen
U. Lollyna
Resten kommer jag inte ihåg just nu. Har släktforskat på honom till ca 1840-talet.
Vet ej hur jag lägger in bilder här, annars kunde du få se min gubbe.

#13 - tryck på 'bifoga fil' och Browse där kan du välja vilken bild du vill visa.
#14 Ok. Ska prova.

Har Lycka flyttat från det där fina stallet?

#13 synd att man inte kommer in på din sida eftersom du begränsat den…. :(
Gejsa - Hihi, jag tror du tänker på Gorms gamla stall, det med gröna galler och rödbruna dörrar och sånt.. Lykkas stall var väl ingen dröm precis, vilket inte det här nya är heller :P
Lyrik: Hon är e. Lykkebron U: Skylla

Jaha jag tänkte på fel häst och fel stall. Sorry! 
Rider du bara Lyckka nu?

Jag ser din lyrik. Är det han som är så gammal?

Förstår det eve! Blir lite mycket att rida två hästar som för övrigt står i olika stall. Och samtidigt gå i skolan.
Aa, och sen jobba och vara me kompisar och pojkvän utöver det.. mår mycket bättre nu när jag får koncentrera mig på Lykka :)
#21 Japp. 25 år ung!
Vinterbild, så han har MKT päls!
# 18 Då är hon inte släkt med min Lyrik. Kanske på låångt håll…
Kom fram en tjej till mig när jag hade ridit för att rida lite dressyr på utebanan. Med sig hade hon en fyraårig kallblodig travare. Hon sa "guuud, vilken fin, är det en travare?" "Ja" sa jag. "Gud vad lik hon var min, vem är den efter?" "Lykkebron" sa jag och studerade hästen (inte alls lik Lykka). Hsten var rätt så lite och inte så nätt, det var ljusbrun och hade kort man.. Såg inte mycket likhet alls där :P

Var och kollade på ditt stall igår, åkte runt vid krägga och kollade på olika stall. Är araben gammal? Såg lite sliten ut.
Linnéa - Ymani, fuxen, är 20 och Edel, skimmeln, är yngre..