Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 435 ggr
Mandysan
0

Första frosten...

I natt kom första frosten. Så nu gäller det att vara uppmärksam så hästen inte får fång. Hur är det hos er? Har frosten kommit än?

Lina
0

nej här är fortfarade 20+;P

Mandysan
0

Så är det här på dagarna, men tydligen väldigt kallt på nätterna…

Heda
0

ja jag läste med att frosten är på G nu…*brr*=)

jen
0

ingen aning faktiskt hur kallt det är ännu på nätterna, ser inte ut att ha varit frost ännu iallafall

emsems
0

frost vet jag inte.. men det är iaf svinkallt på natten.. eller ganska iaf.. har då öppet fönstret alltid.. blir rätt lagomt att sova med påslakan och fleecefilt med öpper fönster.. haha

Luthien89
0

Frost har det inte vatt än, men som kallast var det 4 en natt.. Vaddå fång, kan dem får det för dte är frost ute? :S

Lorita
0

+ 7,5 är det kallaste vi haft i höst Flört

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

MiaMaria
0

Vi hade frost redan förra helgen, men sen dess har vi sluppit den men den kommer väl brakande när som helst… Snart dax att ta fram motorvärmarkabeln..

gejsa
0

Vi hade som kallast +2 för någon vecka sedan. I natt var det +6. Men i veckan har det varit +12 grader på nätterna. Så visst går temperaturen upp och ner nu. Men dom säger ju att nästa vecka kommer frosten över hela Sverige så vi får väl se hur det blir med det.

jen
0

#9 har de sagt det? det har jag missat…

då blir det till att plocka in kusarna snart

gejsa
0

Ja, dom har sagt att kylan kommer i nästa vecka så vi ska njuta av sommarvärmen som blir den sista i helgen som är.

bebbe
0

vill bara tala om att vi har det så varmt och gott att jag sover med öppet fönsterSkrattande

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

gejsa
0

#12# Vi har också öppet på nätterna än. Fast vi måste ha myggnät över dörren. Annars kommer det in en massa äckliga mygg och annat. Fast i år har det väl aldrig varit så lite mygg som denna sommar. Eller hur?!