Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 369 ggr
Zizou_
0

Vad tycker ni?

Cennet du va den bästa häst jag träffat, du betydde så Mycket för mig. För jag ville ha dej. men du såldes. Fan jag fattar inte att du lät honom försvinna. Även fast jag har berättat att jag mådde så Jävla dåligt när zizou åkte. Blev så förbannad när jag fick reda på att du sålde honom fast anna kanske skulle köpa honom! Jag vill inte veta av dej på ett tag ! Mår så jävla dåligt. Tack så mycket. Jag vill inte att du ska vara arg för att jag skriver det här. men jag måste skriva avv mig skiten, För cennet var den hästen som älskade mig, men Ennu ett tack till dej !!!!!!Du ringde inte ens när han åkte !!!! Jag Är så ledsen :'( Vad ska jag göra utan dej? "Jag vill inte Finnas kvar här"! / Din Cicci

Och

Du fanns där inne, du är nu borta. ville ha dej kvar men nej du gav upp hoppet, Du orkade inte leva.du var den bästa vän jag hade! du var med mig hela vägen till ditt slut, Han knappt säga hej då! du försvann så fucking snabbt, vi saknar dej men nej du är nu borta föralltid. Vi vill ha dej tillbaka. Kan du inte återvända ? Du finns i mitt rum ligger nedan för min säng! Vi älskar dej Våran Hund Jontan<3

Vad tycker ni om Texterna? Jag har skrivit dom själv! :D Är jag duktig;)??Flört

CBA
0

Absolut :o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.