Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettkörning
Läst 1216 ggr
Touchie-93
0

Idealselar

hej jag undrar om det är några som har erfarenhetter av ideal selen de luxe……tänkte nämmligen köpa en sådan men undrar lite så snälla svara

MVH Touchie Skrattande

Peppe
0

Bild?

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

halludu
0

Vad är det xD?

Peppe
0

en sele antar jag, som heter Ideal de Luxe

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Mandysan
0

Jag tror att det är denna trådskaparen menar, kostar 4595:- på börjes…

LinaN
0

jag funderar på att köpa den åt min häst så snart jag har fått litet cash igen ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Hagelberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en sådan sele som jag är mkt nöjd med. Tyvärr har jag ingen bra bild att bifoga i denna dator men om du går in på Östruss hemsida www.ostruss.se och sen in i bildarkivet under Elmia, där är min dragare Bajazzo med framför vagn.

entill
0

Har inte använt den själv, men brukar rekommendera den. Det är nog en av de mest prisvärda selarna på marknaden.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

[Teddy]
0

Jag kör shetland och då är man inte bortskämd med bra passform på grejerna. MEN när det gäller Ideaalselarna så har jag BARA positivt att säga! Super passform, och mycket bra läderkvalité.

IdaS-A
0

Väldigt bra sele, rekomenderas verkligen

Midlingur
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bra sele, rekommenderas varmt.

Ledin
0

#10 gud så gulligt med så fin sele på e så liten häst :) ser så profsit o fint ut :D

EwaAngantyr
0

Jag vet inte om jag fick något b-exemplar av Idealselen men den såg väldigt sliten ut efter 6 månader. Dessutom så gick en av skakelremmarna sönder.  Vid normal körning.