Har ni läst detta?

Ingen?
Jag har faktiskt ingen aning om vem det är, men sorgligt när en så duktig hästmänniska går bort :(

Va, lustigt! Ja, det är ju sorgligt. Men det var inte den artikeln jag menade. Utan den om hästen som hade larver krypande i såren. Det står till höger om det.
#0 Man blir ju mörkrädd. Men ändå inte förvånad faktiskt.

#4# Nej, förvånad blir man inte. Men jag tycker synd om denna stackars häst. Måste ha lidit en bra stund. burr!
Somliga människor ska inte få ha djur överhuvudtaget, det är fruktansvärt hemskt att det kan hända här i Sverige. Men det finns nog mer än vad man verkligen kan ana.
fy vad otäckt!! detta kunde ju inte ha missats av någon??? tänk att det hade gått så långt att hästen fick avlivas 
stackare! han måste ha haft detta länge.
ett sånt jävla folk det finns 

Usch vad äckligt… Min ponny har också haft mugg men inga fluglarver som tur är. :P

fy vad hemskt. 

Ja, visst är det grymt öde?!

Ja det är så hemskt…. Han bodde ju i samma lilla stad som mig och jag har träffat honom några gånger… bröt ihop på kvällen dagen efter han dog när en kompis berättade det för mig 

Fy, undrar vad sådana människor tänker med egentligen!

Gaahhh, ja jag ska inte ens skriva vad jag tycker och tänker. För sådant språk får inte användas här inne. *morr*
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars