Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 682 ggr
Spiritinthesky
0

Sommarjobb :D

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nu har jag fått sommarjobb till 2009 :D så jäkla roligt !

jag ska vara i ett stall i spanien, hela sommaren har dom uppehåll från sina ridkurser och då behövs det folk till att rida alla hästarna :D jag är såååå glad. :D

i samma tråd kan jag också lägga in den här. jag har pratat så mycket om silver känner jag (; så nu få ni se en liten film på honom här :D

Isa Aronsson

www.stallequino.se

swedensess
0

va roligt =D
är inte alls avensjuk Oskyldig

Marija
0

Gud vad roligt, lycka till :D

Vad fin han är, din Silver!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Bobby
0

Mycket trevlig häst, men ser inte rolig ut med huvudet när du rider…

wewwa
0

Wow, vilket häftigt sommarjobb en del hittar då. ;D

Spiritinthesky
0

#3 tack :D

nej, allt började med att dom red in honom med vargtänder. när dom sedan tog bort dom så har det bara fortsatt såhär eftersom han fortfarande tror det gör ont. men… hm, hur ska jag förklara. men nästan alla filmer utom tåv , är gammla här, och det är när jag hoppar en oxer närmast kameran sen raksträcka fram till ett räcke, och tvärtom på andra sidan ridhuset. där har vi bytt till nova-bett som han går betydligt bättre på (: sen skulle ju lite mindre energi inte skada. (:

tack allihopa :D

Isa Aronsson

www.stallequino.se

[MartinaPettersson]
0

Jag kan väll få gömma mej i resväskan? (a)

Maja
0

Skoj! Hur hittade du det? :)

Lizzan
0

Vad fin silver är :)

Spiritinthesky
0

#6 vf inte (A) haha

#7 mamma & pappa var i spanien nu, så såg dom på nåt plakat eller nåt, att dom sökte jobb under hela året egentligen, och egentligen bara folk över 18, men det gick bra ändå, med lite referenser ;D

#8 tack :D

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Arkan
0

Jag hittade ett sommarjobb i Colorado på en stor Dude Ranch, men jag kan inte komma dit förrens 2010.

är det andalusier och sånna hästar eller?
Du kommer säkert få jättekul, det kommer bli en upplevelse ;D

SHV-Pysen
0

gud så roligt! Vad ska ni rida, typ motionera eller träna? Vad är det de rider? western, akademisk, klassisk engelsk? Är det western blir så in i norden avundsjuk!!! du får gärna lägga upp lite bilder om det finns, privat elr från internet så vi kan få bli lite mer avundsjuka!!

Spiritinthesky
0

#10 detta ligger i entrerios/mijas och ärligt så vet jag ingenting om stället, bara att hästarna ska motionsridas, men jag tror jag få träna och sånt med ;D

det är ett svenskt stall och jag vet inte vad det är för hästar. men nu innan jul ska vi åka ner och kolla på det, så då ska jag fota satan så ska ni få se :D haha

Isa Aronsson

www.stallequino.se