Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: annonstorget
Läst 1655 ggr
Molla
0

Stallhjälp utanför Katrineholm

Någon som är sugen på att hjälpa till i stallet hos oss? Vi behöver hjälp med motionsridning, unghästträning och stallskötsel. Är du intresserad? Kika in på hemsidan och se vilka vi är och skicka sedan ett PM!

Stallet ligger 2 mil utanför Katrineholm mot örebro/vingåker. Du ska ha flerårig hästvana!

Molla
0

Glömde skriva hemsideadressen… =)

www.qalm.nu

Molla
0

Ingen som bor nära?

Ledin
0

du bör få napp rätt snart :)

Fin hemsida med med bra bilder :) hoppas ni hittar nån som passar er alla

Maja
0

Hur långt från Örebro är det? Finns det bussförbindelser? :)

Linda-A
0

å vad synd att jag flyttat hemifrån! Är nämligen uppvuxen i Vingåker.

#4. Från Örebro är det nog en 6-7 mil skulle jag tro. Det går bussar mellan Örebro och Vingåker, men de går inte alls ofta, och sen lär du få byta buss för att ta dig mot Katrineholm.

Molla
0

#4 Örebro är en bra bit bort, kanske 6 mil. Det går nog bussar, men inte ända fram. Vi hade tänkt oss någon i närheten. =)

Molla
0

#3 Mamma har lite som hobby att fixa med hemsidan =) . Kul att du gillade den!

#5 Synd! =)

jen
0

jag bor nära, men har ju egna hästar :)

sätt upp en lapp på Trolldal och på Odal vettja.

jen
0

Molla, är ni intresserad av att va med på  hästloppis? Ni andra  härinne?

vi är ett par tjejer som ska fixa en hästloppis den 16november i Sköldinge. Då kan man komma med sina gamla saker och sälja dom.

mazze
0

Hade det varit närmre så, men blir nog lite långt :( Hur långt är det ifrån Husby-Rekarne?

Maja
0

#5-6 - Hihi, okej. :P Tack ändå! :P

Molla
0

#9 Hästloppis går jag gärna på, om jag inte jobbar!!! Tyvärr har jag inget att sälja, har sålt det jag vill på tradera. =/ Menjag vet att mamma har en ikea påse full med saker hon vill bli av med!

Molla
0

puttar

jen
0

#12 ok.

det är mellan kl 13-17 i sköldinge folketshus  den 16 nov. Och om man har mycket man vill sälja så  kostar bordet 100spänn. (billigare ju fler vi är som ska ha bord)  har man bara en eller några saker så kan vi sälja det för en  liten summa ( enl överenskommelse)

vi kommer även att ordna me fika.

Ledin
0

Jen har du lagt ut detta innan för det e ju jätte bra ju fler som kommer o säljer ju fler kommer å köper :) Kanon bra ide e ju detta med hästloppis då får gammla saker komma till nytta igen. (testa o lägg ut anons  även på gratis sidor vettja :) o här inne ett inlägg :)

mazze
0

Hästloppis kanske vore något, har ju ett gäng engelsk utrustning som ska bort. Tål att funderas på =)

Molla
0

putt