Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 710 ggr
Gentle
0

snöö

Jag blir deprimerad det snöar ute,jag tog en liten brake från städningen av barnens rum och vad får jag se när jag sitter här vid min lilla dator jo det snöar.Jag vill inte ha nån snö,till jul kan jag gå med på men inte nu.

exitingsvillemo
0

Jo, gud vad mysigt :o)

Här är det bara grått och kallt och mörkt.

Skicka snön till mig istället då :o)

Gentle
0

Vart bor du då? du kan få hur mycket du vill,nu börjar det att bli vitt på marken också.

Johanna
0

men va sjutton… ska alla få snö utom jag!? spm verkligen vill ha detRynkar på näsan

dumma sthlm , här regnar det

exitingsvillemo
0

Bor i gävleborg och här finns minsann inge snö :(

IdaS-A
0

jag vill ha snö! ingen här änsålänge (falköping västergötland)

Gentle
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här bilden tog jag för några minuter sedan .Och det verkar inte som det tänker att sluta.

Gentle
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här tog jag nu för bara nån sekund sedan ;)

Johanna
0

åh, blir jätteavis.. :(

här pissar det ner regn.. wii, så kul det är att gå ut m hundarna..

Ledin
0

nja snö o snö här i östergötland e det snöblandat regn och jag ska snart ut o mocka o göra allt klart till kvällsinsläppet. Dom fick gå in igår som föst annars har dom klarat sig bra ute, men igår var det så kallt så det blev ingångsdags :). Mysigt med snö men tidigt i år.  Idag plockade barnen in prästkragar dom hittade vid vägen :) tänkte ha dom i sadelkammarens fönster för lite fint.

lisette
0

#6 vilket fint staket du har! =)

bubbelbubbel
0

puuuh, har precis varit ute i snöregnblasket, uschanimej.
vi gick bort till stadium för johan skulle köpa skor, och vad springer jag inte på om ett par höga, luddiga, varma fina converse för HALVA priset ? Ojsan :D nu är dom ju iof typ olivgröna, och en storlek för stora, hoho, men det är bra, då får man plats med raggisar sen när det blir riktigt kallt. så dom fick följa med hem.
det fick även en mössa som förmodligen bara hängde där och väntade på mig, och var väldigt uppskattad på vägen hem.

så, nu är jag rustad för snö, kom igen då!

gejsa
0

Usch nu har det gått över till snöblask.

Cavello
0

Skicka hit lite snö, här har det bara varit kallt idag (runt nollan)…. Och mörkt vid 5 x(

Trojaa
0

Vi fick snö för typ 3 veckor sen 3 cm men det smälte ju bort efter en vecka. Nu har vi bara liiite snö på backen :) Hoppas att det kommer mer,vi brukar åka kunna åka spark på halloween helgen :)

bubbelbubbel
0

skulle inte sagt något, nu börjar det lägga sig..

tantnett
0

Älskar snön när det är riktig vinter.

Men här i skåne kan vi lika gärna vara utan det, för oftast fryser det på för att sedan smälta och frysa igen. Resultatet blir skitigt blaskigt gegga och isiga vägar.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

ThunderClap
0

Men sjutton kommer det redan snö! Har iallafall inte sett av någonting bättre än frost och halka i min del utav stockholm än så länge…

Iofs vore snö bättre än det dumma regnet och leran :/

Gentle
0

Tack lisette har sånt staket runt hela trädgården och en del av hästhagen utanför.

Ledin
0

visst detta kommer bli snöblask o blöta fötter kan man ju räkna med, ändrar lite där har ju snö vi med nu :D o barnen har gjort snölyckta som lös fint i gårkväll, fast det var bra blöta när dom kom in :)

[MalinSvensson]
0

FIIII för snön! usch nä, vill inte! Blääää

tezzie
0

Här vräker det ner :-(

*** Kärleken övervinner allt ***

dazzly
0

Nu har det börjat snöa i gävle också^^ men nu är det bara slask , vvilket inte är så kul :/