Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 841 ggr
bell
0

Jag stannar!

Måste bara skriva att jag trivs här.

Jag gillar inte alla människor  här men det gör jag inte annars heller. Jag tycker om vissa men inte alla, så är det väl för de flesta av oss eller hur?Oskyldig

Sedan tycker jag att vi alla som gör vad vi kan för att det skall vara trevligt på ridsport borde få en tårta- Därför bjuder jag på hm… Hembakad Prinsesstårta med rosa marcipan och en blå marcipan häst på. bara att ta för sig Kyss Hoppas att det smakar.

pippa__
0

Var är tårtan??? Jag kommer! :P

lisette
0

jag stannar med (kanske till mångas förtvivlan), men jag hoppar tårtan! =)

Fiona
0

Bra skrivet , vart är tårtan ? :O

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Johanna
0

trevligt inlägg:)

stannar jag med, även om jag inte är så superaktiv hela tiden…

gejsa
0

Haha precis lisette. Samma här. Finns nog några som gärna sett mig gå härifrån pga min rättframhet. Men det bryr jag mig inte om. Jag trivs här oftast.

bubbelbubbel
0
Maja
0

#0 - Aww.. Gulliga du! :)

Jag stannar också! Och ja, jag vet att det inte är alla som gillar mig, men det är bara att acceptera från min sida! =)

Chestnut
0

Jag är här för att stanna Skrattande

Med vänliga hälsningar
Chess

tezzie
0

jag stannar oxå, mig blir ni inte av med ;)

*** Kärleken övervinner allt ***

wewwa
0

Jag stannar oxå, men har funderat på att lämna sajten flera ggr för jag tycker att stämningen har blivit allt sämre det sista.

exitingsvillemo
0

jag är också här för att stanna, säkert till mångas förtvivlan :/

Jag trivs här inne, oftast går det utmärkt att hålla dikussionerna på en mogen nivå.

Ibland barkar det iväg i olika trådar, men, men… That's life.

I det stora hela tycker jag att det är bra stämning här.

Betydligt bättre än på vissa andra ifokus-sajter

bell
0

En vacker gul tårta med en röd ros på, och tulpaner i bakgrunden.Här är tårtan Skrattande Ni vet hur det kan bli när man bakar själv… Den rosa färgen var slut och den båla hästen galopperade iväg så den fick ersättas av en rosOskyldigMen den smakar nog bra ändå!

Häst som dansar

Molla
0

*gluffsar i mig tårta* =D Jag stannar!

tezzie
0

#12 Åhh vad gott, man tackar ;)

*** Kärleken övervinner allt ***

youtube1
0

Jag stanar med fast en inte alla tycker om mig det är faktiskt få eller ingen alls men jag trivs.

nu blev några besvikna va  ;)

Men jag hoppas på att någon tycker om migGråter

MUSMUS med tårta o de är min favorit prinsestårta =)

DinJejja
0

Mums med tårta! :D Hoppas du stannar länge ;D

bell
0

Jag blir ialla fall glad att flera stannar. Umgås med bara mig själv kan jag göra när jag så behagar. Men när man funderar över något är det trevligt att ha er ALLA bara några Klick bort Skrattande

Skönt att tårtan smakadeCool

Trojaa
0

Jag stannar åxå helt klart :)

Aribigga
0

Jag är också kvar, fast jag skriver sällan något. Bättre att vara tyst om man inte har något vettigt att säga :)

lurvponnyn.vimeddjur.se

AusaBausa
0

Jag stannar oxå men skippar tårtan..ville ju ha m häst på, hrm!Flört