Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 304 ggr
Lina
0

Hur korkad får man va?

Idag när jag var i stallet så ställde jag upp pållen i gången så borstade jag osv. och jag var verkligen jätte trött, så när jag var färdig med borstningen så satte jag mig på golvet och lutade mig mot en boxvägg och precis när jag somnat så blir jag stämplad på foten!!! och det är inget kul sätt att vakna på kan jag lova, men det är väll lika gått åt en som sitter och sover i stallet.. kan tänka mig att hon blev trött på mig:/

mazze
0

Snacka om att väcka brutalt! Hon ville väl inte stå där när du verkade ha det gott! Oskyldig

Yazmine
0

Tror att hon ville ha uppmärksamhet,ta in hästen i boxen nästa gång, hi hi Skrattande

Lina
0

hehe jag tror jag åker hem ock sover nästa gång, men jag har lärt mig en läxa och jag fortfarande ont i min fot. och klagar gör jag också:P

bubbelbubbel
0

haha, jag tyckte det lät lite roligt jag ;P
du hade ju tur, hon kunde ju stämplat dig nån annan stans, och det hade säkert gjort bra mycket ondare, och inte varit fullt så kul…

Faxlin
0

haha, förlåt att jag skrattar. Men det lät lite roligt. Och värken kommer påminna dig om att hästen hellre står och knaprar hö än att titta på en sovande matte. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars