Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 994 ggr
elin
0

Tack för mig.

Nu tackar jag för tiden här, rätt många år. Nämligen 3 år. Men nu äre over, en gång för alla.
Trivs inte här inne längre.. Dålig stämning.. Och nu känner jag att de e dags att lämna skeppet.
Dessutom finns knappt inga kvar av de gamla vanliga gänget kvar.

Tackar för mig iaf.

It could never be like it was.

/Elin

VeNyRa
0

det är nått som är fel här inne nu.. de är ju folk som lämnar varje vecka. så var det inte förut.

Anna
0

Nej det är något som ligger och trycker över stämningen här inne tycker jag också! Jättetråkigt…

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Maja
0

Tråkigt att du känner så. :( Men du är ju alltid välkommen tillbaka!

bubbelbubbel
0

ja det var ju inte kul att ni allihopa känner så. (men i många fall är det ju ni medlemmar som påverkar stämningen)

tråkigt att du lämnar oss elin, men som sagt, du är välkommen tillbaka om du ändrar dig !

DinJejja
0

Vad tråkigt. :( Jag har inte vart medlem här inne speciellt länge och de är väldigt tråkigt att folk försvinner när jag väll hittat er. 

Hoppas inte fler försvinner bara!

Maliiin
0

Tyvärr är det ju så man känner när man inte kan skriv ett litet inlägg förrän man blir påhoppad av någon eller några!

Peppe
0

varför skriver alla inlägg när dom ska lämna sajten? bara en liten undring, jag förstår inte syftet?

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

wewwa
0

Jag tycker oxå att det har blivit sämre och sämre stämning än för något år sedan, men jag är seg och hoppas att det blir bättre. ;)

Synd att du lämnar iFokus. :/

joytick
0

Jag håller med Elin… Jag var väldigt aktiv förut, eller jaa, ganska mycket i alla fall, men för ett tag sedan tappade jag suget eller vad man ska säga. Så jag tittar in lite nu och då, men jag skriver nästan aldrig längre. Det är inte lika bra stämning, och jag tycker att det är väldigt mycket påhopp när det är diskutioner med många åsikter. Sen är det ofta man känner att man kanske vill skriva något men inte vågar för att folk blir sura och så får man skit för det.

VeNyRa
0

Det är en väldigt fin gräns mellan diskussion och påhopp så det kan inte vara lätt för Medarbetare och Sajtvärd, men ni kanske helt enkelt måste bli hårdare och kanske låsa fler trådar när det håller på att gå över styr. Att hänvisa till Skrivregler verkar inte fungera.

Denna kommentar har tagits bort.
exitingsvillemo
0

#11 tycker du verkligen att det är ok att länka till ett annat forum och "annonsera" ut platser?

(detta är INGET påhopp, bara en fundering)

Alex
0

Tråkigt att så många känner så… :/

#10 Blir vi hårdare lär vi få skit för det med, folk kommer anse att man inte får diskutera något.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

joytick
0
VeNyRa
0

#13 Jo de är ju sant, men de har blivit ett hårdare klimat här inne tycker iaf jag. Men å andra sidan är det ju ett diskissionsforum.

tezzie
0

En högst personlig fråga från mig…. Varför skriver man en tråd där man berättar att man slutar? Det har kommit flera den sista veckan tyvärr. Men vad vill man med dom?

Vi Medarbetare och Lisette kan inte bli hårdare, för det kommer vi inte att få fler aktiva medlemmar utav, låser vi trådar som spårar ur eller nåt så får vi skit för det. frågan är vad ni vill att vi ska göra? Det är NI medlemmar (gäller precis ALLA som skriver en rad emellanåt) som skapar stämningen här inne!

*** Kärleken övervinner allt ***

joytick
0
tezzie
0

Det är jag som tagit bort den länken. Jag anser att om du vill ragga medlemmar till en annan sajt så kan du fråga innan!

Lindbygarden
0

Man kanske vill säga adjö eller veta att ngn bryr sig?

Jätte trist om du avlsutar ditt medlemskap Elin, hoppas vi syns snart igen!

Maja
0

Vi (sajtvärd och medarbetare) försöker alltid göra vårat bästa på sajten men som de flesta inser så är det omöjligt att få alla medlemmar nödja. Alltid finns det någonting som någon stör sig på. Medlemmar kommer, medlemmar går. Så är det bara och vi kan inte hålla kvar någon. Lämnar en medlem sajten är det på dennes initiativ (oftast).

Jag kan ju bara säga att jag i alla fall både blir ledsen och besviken när medlemmar klagar på att vi inte tar hand om sajten på bästa sätt och klagar på oss (menar inte denna tråden nu, men det har tagits upp ett antal gånger)..

joytick
0

Okej jag förstår. Syftet var hur som helst inte det… Skrev lite dumt. Men är nån intresserad av att kontakta mig där så finns en länk på min personliga sida. Ha det bra! :)

/Anna

tezzie
0

#19 Ja, men i 7 fall av 10 så blir ju de ju medlem med nytt namn dagen efter igen ;) Syftar ingenting på Elin nu!!!

Anna
0

Är det någon som ens skrivit att det är värdens/medarbetarnas fel att stämningen är dålig? :p

Självklart är det medlemmarnas fel!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Maja
0

#23 - Inte i denna tråd, men i andra trådar har man fått höra saker. ;)

gejsa
0

#22# Haha precis är det så. Man vill kanske synas och att det ska bli lite turbulens ett tag. Eller något.

exitingsvillemo
0

#22 mm, vissa ggr har det varit så uppenbart så det är skrattretande :D

vissa väntar inte en en dag, vet exepel där ngn skapat nytt konto efter bara ngn minut…

Förstår inte riktigt vitsen med det heller?!?

Är det inte bättre då att bara tala om att man vill byta "nick"

exitingsvillemo
0

TS har ju iaf inte lämnat oss ännu, sidan är då aktiverad fortfarande.

Ibland behöver man en paus baraSkrattande

elin kommer säkert in igen och pratar, när hon har pausat klart

Rita-S
0

Kan ju va Elin är medlem på iFokus men inte längre medlem av Ridsport? Vi kan ju bara hoppas hon kommer tillbaks till oss iaf :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Lindbygarden
0

Finns nog många olika anledningar

Spiritinthesky
0

oj, nu går jag emot mängden lite. men jag tycker faktist stämingen är helt okej :) det enda jag tycker förstör är när folk skriver, med hårdare ord, ett välldigt diskret påhopp, och kommenterar man dessa får man bara som svar: detta ä en disskusionsajt, ger du dej in i leken får du leken tåla. detta tyckeer jag förstör stämingen absolut.

Isa Aronsson

www.stallequino.se

wewwa
0

#9 Det håller jag med om. Några ggr jag har gått till andra hästforum och frågat saker för att undvika att få halva ridsport mot mig.. ;/)