Idag blir det tonvis med bilder!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu är det såhär att jag får min efterlängtade systemkamera idag efter 12 när posten kommit. Så jag åker med en kompis ned till stallet kring 14 och vi ska fotografera lite utomhus på våra islänningar. Uppställnings och ridbilder, samt trickträningsbilder som innefattar stegring, hopp, bergsget och buga etc som då min grabb kan göra på kommando :-)
Jag har väntat på denna dagen i drygt 2 hela år! Först nu hade jag råd med systemkameran.
jätte fin vidio o bilder samt häst :D Du valde en jätte bra låt till oxå heltklart kanonbra allt ihopp :) Sen undrar jag bor du i norrland så himmla mysigt med kullar o allt ? (har är det platt)

Kul :)
Vad för kamera blev det du har köpt?

Tack ska du ha!
Nja, ibland är det bara jobbigt! Bott i Kiruna hela mitt liv. Flyttar dock med familj, häst och djur till Piteå nästa sommar, där är det betydligt mycket plattare och öppnare landskap. Längtar så oerhört mycket! Ett plus är ju att eftersom vi bara har en häst kan han ju inte stå ensam, min gamle gosse, så vi köper en unghäst när vi flyttar, mest troligast en hingst. Så det blir mycket jobb framöver, men det ska bli kul.. Känner mig verkligen redo för att gå vidare från "skogsmulle" till egen inriden hingst som sedan är redo att erövra tävlingsbanorna. Tänker dock inte sluta rida och busa med Órion för det, han föds som på nytt varje år verkar det som då han beter sig som han vore max 5 år ;-)
Tänk att det faktiskt är möjligt för ens drömmar att slå in!

#2 Det blev en Canon EOS 400D med ett superbra allround objektiv, 35-105mm :)