grand prix?
Är det någon av er som handlat på Grand Prix? Jag har beställt två gånger där, och ingen av gångerna kom det jag beställt.
Första gången ebställde jag ett träns, tyglar och en martingal i New Tan. Tygel och martingal kom. Inget träns. Jag ringde och frågade och fick svaret att "transporten med alla träns brann upp så det blir försenat, den kommer inom någon vecka!" Jo Pyttsan, det var över ett år sedan. Har ringt flera gånger, alal gånger är det på väg. Nu är det så länge sedan att jag inte längre behöver det. Men ett träns och en martingal ligger hemma, oanvändna men betalade.
Samma sak nu, nya pållan behövde en martingal. Beställde men kom inte. Har ännu inte kommit (beställde i sommar). Snacka om att jag aldrig ska köpa något där igen. Någon fler som råkat ut för dessa skojare?

Jag har beställt två gånger därifrån och det har aldrig varit några problem..
Första gången beställde jag, pessoa transportskydd och pessoa fleecetäcke..
Och andra gången ett blå rutigt fleecetäcke och en blå fårskinnsgrimma..
Inget kludd alls.. Kom ganska snabbt också.. Och detta var väl för 2 år sedan när jag hade Schess..
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Jag beställde en "agility-gunga" därifrån till hundarna. Det tog huuur lång tid som helst att få den! Grr! Men efter tjat så kom den fram äntligen. Beställer nog aldrig mer där ifrån.
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
#2, Skönt att det inte bara är jag som är olycksdrabbad! Fast å andra sidan så är det väl en dålig sak. Konstigt att dom ens får hålla öppet fortfarande. har även läst i någon tidning om hur mycket klaogmål och skit dom fått.
jag har handlat 3-4 gonger där, och alla gonger kom det jag bestälde fram på under en vecka
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Jag har beställt därifrån en gång, gör inte om det, fick vara på dem som attan för att få allt jag betalt för!
Beställer aldrig någonting därifrån igen… Beställde en väst med brodyr på. Helt fel! Och vägrades ersättning…

#6 Vad var det som var fel på brodyren?
Vare sig rätt storlek eller stil. Men betalade för det jag hade beställt…
Det är synd, då de har så bra utbud… Men vad hjälper det när grejerna inte kommer? 
Vad har dom för hemsida?
Kollade just, fredag 31 augusti, 2007 beställde jag tränset.. Undra hur långa leveranstider dom har egentligen…

du borde kanske fråga?
Ni borde ju kunna fråga dem, vad som hänt med det nu.
Kan tänka mej om att det gått så långt som över ett år, lär de skämmas rejält och för hoppningsvis erbjuda pengarna tillbaka (plus lite till) eller liknande.
Är dom bra försäljare bör dom göra så. (En som gått handel i tre år och jobbar inom service ;) ..)
Jag mailade ett annat företag när min order verkade ha " försvunnit" då fick jag ett svar tillbaka om varför och sedan erbjudan om gratis frakt på nästa beställning .. :)