Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 884 ggr
LinneaG
0

'Nya' stallet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu när hästarna gått in har vi fixat en till del av stallen. Den här gången var det ett stall med fyra boxar. På bilderna är det inte helt klart, det var mycket att fixa då det tidigare varit en verkstad.

Här går man in…

LinneaG
0

Väl inne så blir det en liten sadelkammare till vänster, eller sadelkammare kan man kanske inte kalla det, men där kommer vi ha alla saker =)

LinneaG
0

Till höger står det en vagn för tillfället, men den ska sedan flyttas när det finns plats för den någonannanstans.

LinneaG
0

Sett från ingången, gödselhögen ska vara utanför dörren där..

LinneaG
0

Sett mitt inne från stallet ut mot 'stallplan'

LinneaG
0

Det är fyra stycken boxar, just nu är det tre hästar och fyra kaniner och ett marsvin som bor i stallet

LinneaG
0

Och kaninernas box.

steffy
0

det verkar vara ett litet drömstall. det blir jättefint. häftigt med kaninerna. Glad

LinneaG
0

Idag ska jag ta kort på stallet igen, men nu är det klart med alla saker upphängda och halm i boxarna, och alla dörrar uppsatta =).

bebbe
0

Det bli säket ett mysigt stallSkrattande

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

susse
0

Mysigt med mindre stall tycker jagGlad

gejsa
0

Vad härligt det ser ut. Ljust och luftigt. Liknar ju Lindas stall lite grand faktist fast större va? Mysigt med flera kaniner i samma box. Så länge dom inte gör barn. hehe

Peppe
0

vad är det för marsvin?

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Julia
0

mm, det har blivit väldigt fint linnea!

Ottino
0

Vad gulligt marsvin.. ser ut som dina peppe..

Peppe
0

ja nästan fast mina har mer vågig päls. tänkte mer på min kusins marvin som ser ut så

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

ElinaK
0

ByeByeSandy. Tänk på att marsvin inte tål minusgrader.. Om det blir kallt i stallet i vinter.

Eve
0

vad fint ni har gjort det :)

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

LinneaG
0

#16 - hon ska inte va där så länge till, hon ska flytta hem igen. Hon fick följa med ett tag då hennes sällskap inte har kommit än.

mazze
0

Vad fint, men kändes lite läskigt då vissa bilder var väldigt likt ett stall som jag stod i tidigare.

ElinaK
0

#18. Vad roligt. Hon trivs säkert i den stora boxen så länge hon får vara där. Jättefin va hon!