Ot: Musik
Vad lyssnar ni hästfolk på för musik då?
Själv lyssnar jag på R&B, men även lite annat smått o gott med :)
/Elin
hm, just nu är det en bred blandning mellan coldplays nya, volbeats nya, kent och bruce springsteen.
och självklart, världens bästa radio, vaken med p3&p4. :D
Coldplay, Kent och Håkan Hellström lyssnar jag mest på just nu =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
stor blandning…men oftast rix fm!
Hårdrock och metal mest. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Typ… ELO, Queen, Chuck Berry, Eddie Cochran osv! :P
Coldplay, Athlete, Eskobar, Dishwalla, Sugarplum Fairy och Jamiroquai är väl de som spelas om och om och om och om igen. :P
Gold 102,4! Det bästa från 60-, 70- och 80-talet!
Lars Winnerbäck har det blivit endel på senaste :)
Dödsmetall :) Och annan rock. Just nu är det Pantera och Dimmu Borgir som dominerar, lite Alice in Chains också.

är inte bunden till nån speciell genre lyssnar på de som passar för stunden =) nu är det nomy som gäller.
#9 Det är ju inte dödsmetall… :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Oh shit, Typ Aerosmith, Deep Purple, Mötley Crüe, Guns n' Roses och sån rock från 80talet, och så slinger det in country med alla möjliga olika artister.
Dolly Parton är en klar favorit i skivhyllan tillsammans med Bob Dylan! Funkar alltid!
lite allt möjligt. :P kenny chesney, keith anderson mlf. blandat med nickelback, simple plan och nomy. ;)
Nä, inte just det och just nu, men oftast :P
Jag är också en sån där hårdrock/metal-typ--- med viss variation.
En salig blandning av indierock, indiepop, vanlig indie, singersongwriters och rock!
Just nu ligger lite Coldplay, Gavin DeGraw, Regina Spektor, James Blunt och One Republic i playlistan.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

just nu lyssnar jag faktiskt på gammal musik. vad sägs om blandningen 666 och 3T? det ni…
#17 Ojojoj, 666 var många år sen! :)
#17, där ja…:P

#18 men ack vad roligt det är att lyssna på dem! =)