God morgon 28/10
Idag är det inte så mycket som står på listan, är megaförkyld och ont i halsen. Men min kusin kommer idag och ska rida, ska försöka rida en häst själv också. Sen får jag se ifall det blir lite lövräfsning. Men helst vill jag bara ligga i soffan med en go filt, en bra film och en massa gott att äta=) hur ser er dag ut?
Morgon!
min dag ser väldigt lugn ut!:) ska väl en sväng till stallet och rida lite, annars ska jag nog bara ta det lugnt idag
Morgon!
HAr en helsjuk dag framför mig, först till sjukhuset, sen stallet och fixa lite sen träffa kompisar…
Med vänliga hälsningar
Chess

god morgon!
ska snart ge mina hundar mat o ta en dusch… vi sov länge idag :)
sen ska jag packa in dom i bilen o åka till Vällingby o träffa Roxies gamla ägare , o hon ska få leka av sej med deras hund.. hon behöver verkligen det, (är ju inte så nkt fart i den lilla ännu.. enligt Roxie)
annars händer väl inget speciellt… mannen min ska tvätta ikväll, o jag ska väl försöka få ihop nån form av mat..

Jag ska åka till min kompis land ställe sen ska vi fiska och sånt hela veckan :D fett kul
/Elvira :D

#0 rida en runda sen eller?
God em!
Slutade 12 i dag så snabbt hem o rida Ludde o Kefir på släp(med longerlina emellan;-P) ryktade dem små efter ridturen fyllde på vatten o gav hö…o så nu hamnade jag här medans jag trycker i mig en macka..
ska börja stryka snart, jippi! sen ska här hämtas paket, inom Eko sen hem t mamma o hämta Tindras "voffis" som hon glömde i söndags o 2 laserpennor t killarna som hon var snäll o köpte i stan till dem :-) ev ska jag hinna inom kvarnen i dag o köpa mat t pållarna oxå..hann inte innan..
God Eftermiddag på er allesamans.
Jag hoppas att ni som är sjuka kryar på er o vi andra slipper att bli sjuka.
Ha det gott där ute i etern.
O tag hand om era djur, som ni själva skulle bli behandlade.
Lena.P är jag i verkliga livet.

#6 Du måste ta det lite lugnare annars lever du farligt!!!! *fyar dej me pekfingret*
#8 mmm i nästa liv;-P

Faktiskt farligt att hålla detta höga tempo hela tiden..blir nervös bara jag läser vad du hittar på eller ska hitta på om dagarna..
Ja, kan väl gnälla lite i go morron tråden. Har inte gjort ngt bra idag. Har kommit hit till djurröd, ätit frukost, mockat till Korven och sitter nu här…är så äckligt förkyld så har inte orkat göra ngt me pållen..bläää
idag har jag nog inget alls planerat faktiskt.
åh så skönt! :D
#10 mm så rätt så men vad gör man? MEN var faktiskt duktig o köpte hästmaten på Eko istället(=2 flugor på smällen;-P) så då slapp jag bort t kvarnen:-)
nu har vi nattgäster…Joels kompis sover över, hoppas denna vännen stannar:-)
brrrrrrr. KALLT!
har varit ute på promenad idag, och lagat mat, och sen intog jag position soffa, och nu är det snart jobb igen.
God kväll!
Har suttit i skolan i stort sett hela dagen.. Mellan 9-16 och haft föreläsning, seminarium och arbetat med grupparbetet. Intressant! Ska sitta imorgon och på torsdag igen. :) Antagligen på fredag, får se om jag hinner med det! =)
Nu sitter jag här med två tvättmaskinar igång och ska slänga ihop lite citronmuffins så killarna blir glada imorgon! =)