Måste bara visa er...
Camarillo M
*2003
e. Camaro M
u. Toulouse (61)
Varit "hästvakt" åt honom + hans mamma, hans syster och en islandshäst denna helgen, ute på Orust (västkusten). Underbar helg med massa jobb och otroligt vackra hästar! Delar med mig av lite bilder.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Alla hästarna på bild!
Från vänster:
Camarillo M
Tennessee M
Toulouse (61)
Vigdis (isis)
Tennessee & Camarillo är halvsyskon, samma mamma (Toulouse). =)
åhh vilka fina bilder och fin häst:) gillade speciellt den sista bilden 
det var mej en vacker häst
Isa Aronsson
www.stallequino.se

Vad han vuxit till sig snyggt! Eller kommer jag ihåg fel, men du har väll visat bilder på honom förrut?

Han Camarillo har väl vatt till salu innan? Ångrade ägaren sig, eller är han inte såld ännu? :P
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#8 Han låg ute på annons för att de skulle se hur mycket han var värd bara, de ville aldrig sälja honom tror jag :)
Nu är Tennessee & Toulouse dräktiga med fina hingstar så de ska sälja de fölen istället och behålla övriga hästar.
Får jag bara fråga var på Orust detta är?
#10 Gården ligger vid ett ställe som heter Morlandstegen.
#11 Jaha, då var det inte där jag trodde :)
Superfina bilder iallafall!
Snygg! =) Även om islänningen var snyggast.. ;)
#13 Haha lilla Vigdis är underbar ;) Red henne varje dag när vi (jag o min syster) bodde där nu i helgen. Superduktig, kunde t.o.m tölta lite när jag lyckades ge henne rätt kommando (andra gången jag red isis i mitt liv) :P
#14 - Underbart! :D Haha, snart är du fast i rasen helt och hållet.. *har planer på att göra alla människor till islandsmänniskor* ;)
#15 Håller mig till lite större hästar, kände mig stor på henne ;) Hon är runt 135 skulle jag gissa och jag är 168.. :P
(superskarp bild)
Jag är 175 och kusen hästarna jag rider 135 och 140.. 
#17 men du är ju konstig ;) haha nädå, men du är vaaaan!
Haha, äsch.. ;) Det kan du också bli! ;D
ser ut som min Mango som är ett russ :D den där Isisen :P Iaf jätte fin var grabben ser pampig o fin ut :)