Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 475 ggr
lisette
0

onsdag kväll

21,05 började bryan adams spela. vi kom dit 20,45 ungefär. snacka om bra timing. hittade bra platser och stod där hela konserten, varmt, men inte trångt som på alla andra konserter jag varit på.

HELT UNDERBAR KONSERT. han är så otroligt bra… det var en tjej som fick komma upp och sjunga med honom. de sista 4-5 låtarna var akustiska, han spelade själv genom hela konserten med. otroligt vacker… jag blev helt bölig när tjejen fick sjunga med honom. är lite fjantig när det gäller sånt.

sen fick vi vänta på tåget en timme i köpenhamn. där såg vi en hund som var otroligt lik hugin. hunden var livrädd för kryckor. han kastade sig undan när det kom män med kryckor. sen gick ägaren iväg med hunden, frågade oss om vi ville köpa en hemlösas tidning. jag började gråta. ville ta den där hunden med mig hem. blev så himla ledsen. hundarn förtjänar inte det livet, på gatan. bara för att skydda sin husse (som hunden dessutom verkade rädd för). så himla sorligt…

var hemma kl 2 i natt, sov till 11 imorse.

hade en grym onsdag.. :D

__iE
0

verkade som du hade kul :D

bubbelbubbel
0

bra att du hade roligt ! :)

RubHel
0

Jag vill också se Bryan Adams. Han är så otroligt bra!

Hannapanna
0

Ååå ja vill oxå se Bryan! :D Me Like him! Cool

lisette
0

han kommer väl upp till stockholm nu idagarna har jag för mig…

eMis
0

Jag var med lisette och kollade. Och jag kan bara hålla med henne det var grymt bra……Skrattande