horse show

Jag ska faktsist också dit :) första gången för mig me :D då ska ja allt shoppa grejjer till älsklingen (a)
hehe jag med:P hörde att hööks och börjes kommer ut dit och har en massa billiga erbjudanden:P.. men säkert fullt av folk överallt hähä
hoppas man har fått bra platser bara..

Jag ska dit för 4:e gången! jag ska dit på söndagen.. när ska ni?
Jag ska dit på lördagen:) shiit vad jag ska ha med mig massa pengar så ska jag shoppa loss:P

jag ska dit på söndagen.
var där förra året, tyckte det var mkt sämre än i gbg men eftersom mamma fixade biljetter så följer jag med som sällskap nu ^^

Håller mig till Gbg horse show för tillfället ;)
okey, viste inte att det fanns en i Gbg oxå
det ska bli himla roligt iaf.. vi ska åka upp på dan för att vi ska hinna gå runt på marknaden i flera timmar och sen äta på restaurang föreställningen börjar ju klockan 19.00

När är det?
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

#8 28 - 30 november i Globen.
sista helgen i November har jag för mig:P.. det var min kompis som bokade
tror det är den 28:onde
hehe då var det den 29 jag ska gå:)
jag ska gå för andra gången! Vi ska gå lördag eftermiddag å kväll. Å så ska vi inte göra om samma misstag som förra året, då vi bara gick en timme på mässan. nu ska vi åka hemifrån tidigt och gå på mässa hela dagen! jag råder er som inte varit där tidigare att göra det också!
#12så ska vi oxå göra:) biljetterna var inte så fasligt dyra heller:) det ska bli otroligt roligt:D

Alltså pratar ni om Stockholm International Horse Show, eller?
Vet inte om jag ska stå i monter och "jobba" i år eller om jag får stå över. Har varit där varje år i… många år.
www.stuteriprecious.se

#12 men när jag var där var mässan pytteliten, gick över allt på 30 min, kollade visserligen inte så noga men ändå. Jag kanske var så slarvig så jag missade hälften :O ;)

#15 Förra året var mässan delad i två. En massa transporter och annat, samt Nordsvenska hästens föreningsmonter, låg utanför mässhallen.
www.stuteriprecious.se

Jag ska dit 29/11 på matinén :)
jag ska dit och har varit där säkert 10 år i rad. För 4 år sedan var min häst med i globen och han vart även frågad efter i år, men är inte i kontition, men ska åka in i år igen med min pojkvän som aldrig varit där! :)
Jag ska dit :) den 28e kommer jag vara där!

Jag har biljett för fredags förmiddagen (dressyren). Sedan är det shopping som gäller för min del.
Jag, min kusin och två kompisar jag aldrig träffat ska dit på söndagen. På första och sista föreställningen har jag för mig, det ska bli otroligt kul att komma hemifrån utan mamma och bara slappna av lite. Har bara varit i gbg innan :)

Vi är några i stallet som troligen skall dit på lördagen, fast jag är mest intresserad av annexet då jag tycker att själva showerna är samma gamla skåpmat år efter år.
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Jag och en kompis ska dit på tre shower för att fotografera.
Lördagens dressyr (grand prix på morgonen), söndagens hoppning (även den på morgonen) samt söndagens final på kvällen.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling