Nya foton

He is a sweetheart! :)

Snygg! Är han grå?

Tackar!
Han är svartskimmel ;-) Dock solblekt nu efter sommaren så han har lite brunt i pälsen oxå. Men mestadels är han svart, lite strån som är vita framför allt runt huvudet.

Ja, han är verkligen fin iaf. *ler*

han är så fin :)

Vart ska han åka?
Eller är det bara jag som är lite seg som inte vet?

Han ser riktigt fin ut! Vart någonstans ska han åka?

Tackar!! 
Han åker till Gävle på söndag, eller rättare sagt, 2 mil norr om Gävle.
han är så fin miamaria.. tråkigt att du säljer honom.. men det var ju skönt att köparna var så seriösa att dom ville köpa honom trots skadan. då måste dom ju verkligen gilla honom alltså…!
får man fråga vad priset blev i slutändan?

Han är jätte jätte fin!

Tackar!! =) Blir så varm inombords av alla kommentarer =)
Priset i slutändan blev 5000:- det viktiga för mig är att han får det bra och som jag skrev tidigare, jag anser att man är mer rädd om det man betalat för. Själv skulle jag inte betala mer än 5000 för en så pass skadad häst så jag utgick lite ifrån det när jag "satt" ett pris. men det är storskilland från 45000 och ner till 5000 men som sagt, pengarna är inte det viktiga för mig.

Ja, det är det verkligen MiaMaria. Stor skillnad alltså. Synd om dig att du inte fick mer på så pass fin häst. Är det långt för dig att åka med hästen då?

Nej dom kommer och hämtar honom. Är runt 40-43 mil till Gävle härifrån.
jättefina bilder :).. en sån grimma med samma rep har Lykka :D
Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Tack! Från Börjes?? =) Min är därifrån, perfekt att ha när det ska tas kort, den är så snygg i färgen mot honom =)

# 19 Marquise har också en exakt likadann grimma (från Börjers) 

#16 snacka om att ha det bästa för hästen i tankarna… :D han ska vara glad att han hade dig tycker jag.

Lisette, ja det är självklart för mig, har inget att vinna på att (om han nu hade varit bra) sälja honom till den som bjöd högst och han hade hamnat hos någon som inte tog väl hand om honom. För mig kommer alltid hästarna i första hand, deras hälsa osv är viktigare än min…

så det ska vara… :D hoppas de nya ägarna tänker likadant bara.

Ja det hoppas jag oxå men det verkar så på dom iaf, men det märks.