Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 819 ggr
lisette
0

dragvikt

kommer ni ihåg den danska familj som körde östersjön runt med tre fjordingar? de blev stannade i gävle och fick inte fortsätta för djurskyddet tyckte vagnen som vägde 4,5 ton var för tungt för hästarna.

sedan var det någon som gjorde ett program om detta och mätte hur mycket vagnen verkligen vägde att dra.

jag försöker hitta vilket program detta var.

någon som har bättre minne än mig?

vill ha det till outsider eller insiders, men det är inte säkert alls att det stämmer.

Primee
0

Insider finns det ett program som heter iaf.. Men jag minns inte! Däremot var det våran stallägare som var med o veterinärbesiktade (onödigt vetande) ^^,

lisette
0

ja outsiders finns ju med. det är det som är problemet! =)

men kan du inte fråga stallägaren om han/hon har någon aning? vill gärna se programmet igen nämligen.

har googlat som en tos och inte hittat något.

Primee
0

Outsiders är ett program om "udda människor", tror inte att de har visat detta ^^,

Ska se om jag träffar honom imorgon!

lisette
0

nej just det. det är sant. tror dessutom att det är Insider för det var efter efterlyst.

men fråga gärna ändå. och vad som hände med familjen och hästarna.

taaack!

Primee
0

Jo, det var Insider - hittade detta =) Insider i kväll

bubbelbubbel
0

är det inte rätt udda att köra östersjön runt med häst då? ;)

detta hade iaf jag missat helt, men pip-larssons var ju kul, så vaarför inte. hah!

lisette
0

#5 nu trodde jag du var förvirrad när det mest handlade om sexualbrott… ;)

men man borde ju kunna leta upp gamla avsnitt någonstans.

tack igen! =)

lisette
0

här har vi hittat filmen.

för att hitta, om ni vill se, går ni in på program, sedan Insider och väljer program. sedan är avsnittet från 29/3.

lisette
0
lisette
0
DinJejja
0

jag hittar inte avsnittet från 29/3 :(

DinJejja
0

hittade den nu! :)

lisette
0

förlåååt den 273 skulle det vara.

rubriken är "har det blivit för lätt att dömma för sexualbrott" eller liknande.

DinJejja
0

**Har det blivit för lätt att döma för sexualbrott?
**(Sänt den 27 mars 2007)

Så heter programet :P

Löjligt att dom inte fick fortsätta tycker jag! :)

Arkan
0

Leif Engman som näms i artikeln är ju han som äger Knuts Fjordhästar, Liite roligt var de nästan.. att jag visste vem han var ´:D