Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 813 ggr
Sofia_Schultz
0

Beteendevetare?

Är det någon här som har forskat mycket i hästen beteende? Eller vet någon som har? Kanske vet någon expert på ämnet?

Vi behöver en "expert" till ett skolarbete om just hästens beteende och rangordning.

Alla tips är välkomna! Skriv här eller PM:a till mig!

Sofia_Schultz
0

Ingen?

MiaMaria
0

Kolla här www.horseconnexion.org dom har forskningsresultat, om det är något som passar dig vet ja inte, men kolla så ser du =)

Eve
0

Tycker att du ska läsa "Hästens beteende" och "Tänk som din häst" Den sistnämnda är helt fantastisk.

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

1111
0

Jag har inte forskat något själv, men läser ju en hel del forskningsrapporter varje månad, kanske kan svara på enklare frågor och hänvisa till rätt material… Beror helt på hur avancerat det är ;)

/V

Hanna-D
0

Pluggade en del Etologi i gymnasiet men är absolut ingen expert på området. Har en uppsats här någonstans Flört

Vi forskade också om rangordning i hagarna, tror inte att jag har kvar dom papprena men kan kolla efter.

Sofia_Schultz
0

Tack för alla svar och tips!

#5 Jaaa…du får hemskt gärna hitta dem ;) Du kanske vill bli vår expert som vi kan hänvisa till i vårt arbete?

Hanna-D
0

#6 Det vore falsk marknadsföring Flört

Det vore iofs kul OM jag hittade den för jag är nästan säker på att jag fick MVG på den uppsatsen.

Ottino
0

Vad är det du behöver veta exakt?