Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1152 ggr
gejsa
0

Ja, där ser man!

http://www.expressen.se/index.jsp?a=685561

Hade ingen aning om att hon red ens. *ler*

Thinka
0

Hade ingen aning om det jag heller, faktiskt.

gejsa
0

Hi, hi inte mycket man vet om våra "kändisar då"!

gejsa
0

Kanske man skulle starta en tråd och fråga vilka kändisar som man vet rider. Eller ska vi ta det här?

Sanne Salomonsson rider western det vet jag. *ler*

Fler?

jen
0

oj, det kunde ha gått illa. Tur att det inte var nacken el ryggen som hon bröt sig!!

hmm, man skulle nog ha en säkerhetsväst iallafall Fundersam

prinsessan Madelene rider. Fast det visste ni väl redan Flört

jen
0

Jo visst ja!    skådisen Kim Anderzon rider islandshästar!!

SarahPeace
0

linda bengtzing rider ;D

Sungria
0

Helena Bergström (tror hon heter det iaf) rider :) Titiyo också har jag för mig (såg nått hästprogram på tv för ett tag sen om kändisar som red).

gejsa
0

Ja, kim Anderzon heter hon ja. Det visste jag men kom inte ihåg namnet på henne.

Finns det inte fler?

CBA
0

Gry Forsell rider men vad för ras kommer jag inte ihåg.

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

PimTheGreat
0

Jag kunde bara de ni redan sagt…..Fundersam….så har nog inget att bidra med här, men jag har för mig han i 3 Kronor, den unga killen…åhh….minns ju inte namnet…..att han rider. Han den söt…. hihi….vilken beskrivning….äsch jag återkommer när jag kommer på namnet….

jumpingqueen
0

#10 Du kanske menar magnus Johansson? Han står i vårat stall, fast det är ju travhäst han har…

#4 Min faster är hennes tränare! Kommer du ihåg hästen Balett som var "hennes" det var  egentligen min fasters häst…

gejsa
0

#11# Eftersom Madelene rider i figurerat namn så tror jag inte att du får sitta och tala om vilka hästar hon har eller rider. Det ska ju vara hemligt. Fråga din faster så får du se.

Alex
0

Viggo Mortensen rider. Kolla bara på Sagan om Ringen-filmerna, hans häst går på tygeln hela tiden. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Maja
0

#13 - Haha.. Jag kollade inte på hästen i de där filmerna.. I scenerna då han var med i så var det mer ryttaren jag kollade på.. :$ ;)

CBA
0

#14 He he jag med :o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

steffy
0

JAN GUIO  ( KAN INTE STAVA EFETRNAMNETGenerad

Maja
0

#15 - Hehe.. :P

#16 - Jan Guillou heter han.. ;)

gejsa
0

Rider han privat? Trodde det bara var för filmen.

sunglasses
0

#18 Har hört att han köpte den hästen han red mest i filmerna=) Sett en intervju om Viggo, då visade dom när han va ute och hoppade teränghinderGlad Där har vi en fin killeFlört

linasvovvar
0

Jag vet att Lena Endré rider. Hon har ridit faxi, min islänning.

[slo]
0

#13 och Hidalgo ;)

Men vad är det med er och Viggo? Alla verkar ute efter stackarn, gammal som ung :p

PimTheGreat
0

#11 ne inte han jag menar. Nu menar jag tv-såpan som gick för några år sedan….blond, kort kille….måga tjejers dröm när tre kronor gick på tv….suck att minnet ska svika

mazze
0

En av tjejerna i Alcasar

tessa
0

#23: menar du Kim Sulocki kanske?

Alex
0

#14 Första gången är det klart att man inte lägger märke till annat än ryttaren.. Men man har ju sett filmerna ett antal gånger nu..;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

lisette
0

#12 gör hon verkligen det? jag satt o sökte på ridsports hemsida på licenserna, fick för mig att söka på henne, fick upp hennes licensnr o allt.

jumpingqueen
0

#12 Som nr 27 sa… Du kan ju fråga henne…