Kattunge med överbett?
igår fick jag en kattunge av min syster i födelsedagspresent. världens sötaste norskskogkatt/bondkatthona på 12 veckor :) nu är det såhär att jag märkte direkt att hon har överbett vilket jag aldrig sett på en katt tidigare. någon som haft/har en katt med överbett? om ja innebar det några problem? hon är förövrig i gott hull med mycket bus i kroppen. hon tuggar inte torrfodret men så äter en av mina föräldaras katter också så det behöver ju inte betyda något. tacksam för tips & svar :)

Inte överbett men underbett som min ena kisse har.
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Är det bara lite så lider dom inte av det. Har sett både hundar och katter med både under och/eller överbett.
Det är nog inte fasrligt, se bara till att hon får i sig så mycket mat som hon behöver :).. får vi se en bild på den lille?

#0 har du frågat på katter om detta? de är nog rätt personer att vända sig till annars.

#5, finns katter.ifokus :)

#9 jasså, det hade jag ingen aning om, då lä jag ju bli medlem där också nu när jag är stolt kattägare ;)

såg nu att jag automatiskt är medlem där med.. coolt..

inte så lätt att veta ;)
gör så :)

min hund har underbett och det är inte lite heller! men han klarar sig fint det är mest att han inte e så vacker:/

Ja, hon är verkligen söt din kattunge. Men inte syns överbettet så mycket.

jo, men det ser inte alls så farligt ut. Det ser ju ut som om katten ler hela tiden.

#17 ja, visst ser det ut som hon ler :)