Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: utrustningtillbehör
Läst 929 ggr
Primee
0

Hjälp mig hitta benlindor!

Jag har köpt ett schabrak att ha till dressyr/AR-träningen o vill nu ha benlindor i samma färg till detta. Problemet är att jag inte hittar på några i just den färgen, som kallas khaki, helst i fleece. Har letat i alla de butikerna här runt omkring o på nätet - letar jag dåligt kanske?

Någon som har ett par att sälja, eller kanske är bättre än mig på att leta reda på ett par? Snälla Flört

absoluutsofia
0

kan du inte ta en bild på shabraket så man ser vilken färg det har? :)
jag har 4st fleece lindor som jag tror är i färgen khaki som jag vill sälja :)

Primee
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska försöka komma ihåg att ta en bild på det imorgon =) Den här bilden hittade jag på nätet, men schabraket(det understa) är bedyligt mörkare i verkligeheten…men ett litet huum om det hela är det ju iaf ;)

Mandysan
0

#2 Men det där är ju vanlig khakigrön :) Tror att Hööks har akryllindor i den färgen, de har iaf haft det…

Primee
0

#3 Nja, tycker mer att det är en blandning utav khakigrön o militärgrön. Hööks lindor är alldeles för mörka…

Lorita
0

Primee, du kan sy fleece lindor själv det är bara att åka till närmaste tygaffär och välja passande färg på fleesen sen köpa lite bommullsband i samma färg och sy minnemalt på maskin Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

änglaflickan
0

Jag har fleecelindor i ungefär samma gröna färg, som jag har köpt på Gekås(dock för närmare ett år sedan…)! Bor du när Ullared så kanske det är värt en tripp dit, annars får du leta vidare, det finns garanterat någon annan stans med=)

Primee
0

#5 Hihi, jag har haft STORA planer för mig o min symaskin Flört Jag fick en helt ny maskin av pappa när han sålde dem i butiken. Två kardborrar hann jag sy fast i ett täcke innan nålen fastnade nertill o massa smådelar ramlade ut ur luckan där man har undertråden, sedan dess har den varit på lagning.. Och högen med "sy-om-grejer" blir allt högre.. Annars hade det varit helt kanon, kunde jag få dem precis som jag själv vill ha dem Skrattande