Bilder från maskeradhoppning!
I söndags hade som sagt hopptävling i vårt stall.
Dagen startade med en clearround i valfri höjd och därefter en maskeradhoppning i lag. Varje lag bestod av två ryttare och en eller två hästar.
Lägger in lite bilder som tog med mobilkamera. Kan återkomma med fler bilder så fort jag får tillgång till några.
För egen del gick det riktigt dåligt i clearrounden. Jag startade 70 cm och 80 cm med en omstart i 80. Vi rev samma hinder i alla tre försöken, hinder nr 1 - ett blått plank. Förstår inte hur vi lyckades 
Bild 1 - jultomtarna som kom på tredje plats

men varför kom ni sist? tyckte ni var riktigt bra! gillade speciellt blöjorna!!! haha!

Alltså, vi kom sist med tiden. Var två olika bedömingar, en för bäst utklädnad och sen fick de tre snabbaste ritterna rosett.
Gissa vad vi skrattade när vi klädde på oss bjöjorna ;)

jahaa. men jag tyckte ändå ni skulle vunnit… =) vad gjorde ni blöjorna av?

Vad ser jag, har ni fått in en fjording i stallet? Är det inte en ståndman som skymtar på bild 4?
Haha bebisar det var ju verkligen originellt. Var det skönt att rida i blöjor? *fniss*

Knöt ett halvt lakan som en blöja och sen tryckte vi ner en kudde i baken :D

hahah hade de trillat av hade de gjort det mjukt! =) fanns nog en tanke bakom.

#8 Sorry, Carola, det är en av de inbjudna gästerna. Fanns faktiskt två fjordingar på tävlingen, men ingen av dem tillhör vårt stall.
#10 Det var väldigt nära att jag fick se hur bra de tog emot på sista hindret. Sorro sprang på sidan i sista sekund så jag höll på att flyga åt fanders. Men han är så snäll så han stannar alltid tills man får tillbaka balansen =)

Haha gillade blöjerna!!