Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 724 ggr
Repoort
0

ponnysadel köpes

Är i behov av en ponnysadel. Vanlig allround eller western. Den ska ligga på ett russ på 128 i mkh, och tjejen som ska sitta i den är en 7 åring. Hästen har hos ägarna haft en 17 tums sadel men jag tycker att det är för stort för min lilla tjej att sitta i.

jag har lagt bud på en sadel på tradera men om jag inte ror hem den så kanske någon här har en att sälja till ett bra pris.

Bobby
0

Har en 15 1/2 tum montar att sälja. Finns 3 olika järn att byta mellan. I fint skick! Använd ca 8 månader. Har legar på en b-ponny. Pris 1900 kronor.

Ledin
0

ja eller så gör du som jag kolla på blocket o andra anonnser (rek att du tittar in på russforum o shettisforumet å letar lite där) jag har som du en liten dotter som rider o det kan ju vara kul om dom når ner o kan skänkla som vi kan. Men Bobby har en fin sadel, du har ingen bild på den?

niare
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har en sadel legat på shettis och russ och en nioåring som ridit i den, hon fick väldigt bra balans i den då sätet e relativt djupt och bossorna lite större, märket är okänt men en jättefin sadel 15 tum tror jag. 700 kr ink stigbyglar och sadelgjord

Repoort
0

Jag vann aktionen på tradera så det är inte aktuellt längre, men tack alla som svarat.

Nyfikna kan kika här - (bläddra ner lite)

Nu håller jag tummarna att den passar både den lilla ryttaren och ponnyn

jen
0

jag har en westernsadel för barnrumpor till salu.

pma mig om du vill veta mer

Repoort
0

#5 läs #4 - vann som sagt budgivningen på tradera så jag har en sadel på väg

jen
0

#6 såg det nu när jag hade uppdaterat :)

hoppas den passar!

lisette
0

oooh den var ju snygg!