Vad skoj
Kul att få sån respons på en artikel (kampen för ett föl) som man lagt ner mycket tid och möda med, *ler ironiskt* går inte med håven, men någon liten komentar för väntade jag mig i alla fall, ni är ju annars så duktiga på att komentera allt och alla.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Ska läsa….. missat. sorry

jag har ju redan läst din artikel o du vet vad jag tyckte :d

Ja Lisette, jag såg lilla tåren i ögat när du förhandsgranskade den här hemma hos mig,
åååh bebbe, jag har med läst, jag tyckte om den, det är en fin kamp :)

Jag har inte ens hittat den. Ska leta. sorry! Men å ena sidan så vet du vad jag tycker. Har ju kommenterat när du skrivt här.*ler*

Tryck på "ARTIKLAR"

Ja, ja, vad du tjatar. 

Bebbe, jag skrev direkt efter att ja läst den, tyckte det var en sorglig berättelse!! Och fint skriven..

Har också skrivit där nu. Och LÄst allt.

fniss nu är jag glad igen, alla gillar väl beröm, tack tack för era värmande ord

Va bra att du är glad! Då kanske du kan svara mig på din tråd om någon köpte en westernsadel av er här. Eller om det blev någon över? hehe

Snacka om att du är orättvis! Du hade väl kunnat köpt några sadlar för att sedan sälja dom/den till mig ju. DET ska jag komma ihåg.
lilla bebbe där. *fniss*

Du får se till att masa dig ner hit nästa år, och inte sitta där uppe i urskogen och mysa, fniss fniss, så kanske det blir en sadel även till dig, Kram och God Natt

Ja, fast du skrev ju att det inte brukar vara så där mycket sadlar så nästa år kanske dom inte finns ju. Och vad då, nästa år. Det är NU jag behöver till min sorro en westernsadel ju. *ler*
Kram från mig och natti natti själv. Hur du nu visste att jag också skulle gå och sova nu. *ler*

Tror bebbe det kan bero på att dubbelpubliceringen som förrut funnits har varit borta ett tag från iFokus. Därför har folk haft svårare att hitta artiklarna. Åtminstone jag har svårt att komma ihåg att kolla in på artiklar. Men självklart ska jag läsa den nu:-) Återkommer med vad jag tycker.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars