Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 330 ggr
cupcakes
0

Grattis Mli!

Jag måste bara få skriva av mig lite och gratta min kompis Mli (emelie)! Hon har äntligen efter ca två-tre veckors ångest och tjatande fått tillåtelse att köpa sin drömhäst. De passar så otroligt bra ihop och jag blev superglad när jag fick veta att hon får köpa Lady som hästen heter. En D-ponny som är hur mysig som helst och ägaren vill verkligen att mli ska ha henne. Enda problemet nu är väl att snabbt hitta en närmare stallplats men det ska nog gå med lite tur..

Jag tyckte så synd om mli i lördags när hon skulle visa Lady för en eventuell köpare (hon har fått rida Lady tills Anette (ägaren) hittade rätt köpare) och hon var helt förstörd. Som tur var fick mli vara med och bestämma köpare och både hon, jag och nettan tyckte att denna inte skulle vara rätt åt Lady. Och idag ringde mli och berättade att hon fick köpa Lady och gud vad glad jag blev!

Jaja, Grattis Mli, ni förtjänar det! <3

AusaBausa
0

Åh vad härligt att höra!! Grattis! Så önskar man att alla sagor slutar;-)

tezzie
0

Vad kul, grattis till din vän =)

Nu måste du locka in henne här så att hon får visa upp sin häst :)

*** Kärleken övervinner allt ***

cupcakes
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha, tro mig jag har försökt ett bra tag. Men jag kan bjuda på en bild :) (har ganska många från provridningen, dock kunde jag inte ha min egen kamera och mammas är sådär..)

Bettet är utbytet mot ett två/tredelat (kommer inte ihåg vilket) tränsbett med fasta ringar. Så där behöver ni inte oroa er :)