Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 544 ggr
elin
0

OT: Vilken smiley är du? :)

Ovan ser du en massa smileysar att välja mellan.
Vilken smiley tycker du speglar den du är, i personligheten alltså.
Lägg in Smileyn och en kommentar om varför du valde just den smileyn. :)

Kyss = Jag
Varför? Jag är en känslosam person, som har lätt för att visa vad jag känner och hur jag mår. Visar mina nära hur mkt dom betyder för mig och blir lätt berörd av olika saker. Dock är jag en envis person som är allvarlig och seriös när de gäller och glad och skrattar mkt i nästa stund. En bra blandning helt enkelt.

/Elin

Fiona
0

Skrattande- det blev jag! Eftersom jag är alltid glad & på hugget. Flummar loss lite för mycket ibalnd bara x) . Men jag kan faktiskt vara allvarlig när det väl gäller, men då ska det väl gälla ! haha ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

wewwa
0

GladObestämdTungan ute = är oftast glad, men i det här regnvädret och långa skoldagarna kan man inte annat än vara nere i fotknölarna. ;)

Lorita
0

Flört

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

tantnett
0

Foten i munnen Foten i munnen borde jag nog ha då jag tillhör kategorin som snackar först och tänker sen.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

joooossan
0

Foten i munnenSkrattandeFlört
Pratar först tänker sedan, sedan någon form av att alltid vara glad och, jaa ;)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Peppe
0

Cool

För att jag typ aldrig hetsar upp mig över nåt, är aldrig nervös (förutom tävlingar - det blir för allvarligt!), tar lätt på allt (lite för lätt kanske, nonchalant? återigen, gillar inte när det är allvar), kan skämta om mig själv - och viktigast av allt, jag gillar solbrillor!

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

E_hjo
0

FlörtSkrattandeTungan uteOskyldig
Jag är många personer i en.  ;)

Mandysan
0

GråterSkrikandes

Är otroligt lättstressad människa ;)

Marija
0

Guld i mun såklart.. Nej, skämt åsido, men ibland visar sej den sidan med! ;) Foten i munnenSkrikandes Snackar först, tänker sen, och retar upp mej på småsaker.. Annars är jag nog en rätt social och glad människa så Skrattande passar nog in på mej med.. haha, vad många det blev!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

exitingsvillemo
0

Flörtjag är väldigt mkt för ironi, vilket inte uppskattas av allaFlört

Men jag är igentligen en ganska possitiv och glad människaSkrattande