OT: Vilken smiley är du? :)
Ovan ser du en massa smileysar att välja mellan.
Vilken smiley tycker du speglar den du är, i personligheten alltså.
Lägg in Smileyn och en kommentar om varför du valde just den smileyn. :)
= Jag
Varför? Jag är en känslosam person, som har lätt för att visa vad jag känner och hur jag mår. Visar mina nära hur mkt dom betyder för mig och blir lätt berörd av olika saker. Dock är jag en envis person som är allvarlig och seriös när de gäller och glad och skrattar mkt i nästa stund. En bra blandning helt enkelt.
/Elin

- det blev jag! Eftersom jag är alltid glad & på hugget. Flummar loss lite för mycket ibalnd bara x) . Men jag kan faktiskt vara allvarlig när det väl gäller, men då ska det väl gälla ! haha ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

= är oftast glad, men i det här regnvädret och långa skoldagarna kan man inte annat än vara nere i fotknölarna. ;)

Foten i munnen borde jag nog ha då jag tillhör kategorin som snackar först och tänker sen.
Marsvin 4-ever
.

Pratar först tänker sedan, sedan någon form av att alltid vara glad och, jaa ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

För att jag typ aldrig hetsar upp mig över nåt, är aldrig nervös (förutom tävlingar - det blir för allvarligt!), tar lätt på allt (lite för lätt kanske, nonchalant? återigen, gillar inte när det är allvar), kan skämta om mig själv - och viktigast av allt, jag gillar solbrillor!
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Jag är många personer i en. ;)

Är otroligt lättstressad människa ;)
såklart.. Nej, skämt åsido, men ibland visar sej den sidan med! ;) 
Snackar först, tänker sen, och retar upp mej på småsaker.. Annars är jag nog en rätt social och glad människa så
passar nog in på mej med.. haha, vad många det blev!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
jag är väldigt mkt för ironi, vilket inte uppskattas av alla
Men jag är igentligen en ganska possitiv och glad människa