Varför?
"Användaren har valt att begränsa tillgången till denna sida och du kan därför inte se den just nu."
Varför begränsar man sin sida??
Kan någon förklara?
/S
- Om man t.ex. vill hålla någonting hemligt..
- Om man inte vill att andra ska veta var man bor..
- Om man inte vill att folk ska skriva i ens gästbok..
- Om man vill visa sina foton, men inte för alla..
Några exempel.. ;)

Jag vet inte, man jag vet att det blir så när man blivit avstängd. Ingen nämd, ingen glömd.
Det finns en andledning varför tryckfrihetslagen är en grundlag, ivarje fall tänker jag följa den till 100%

Aha, då förstår jag….
så sant 
Hehe.. Jo, precis.. Om du vill att bara X och Y ska få se din sida så kan du välja det.. :)

Men va knepigt att vilja ha det så?! Men vi är alla olika…

#2 får jag fråga varför du skriver som du gör i dina inlägg? har läst tre inlägg av dig nu och det står ungefär samma sak i alla… :D
det där med tryckfriheten…
#2 jag undrar också????

Ja, lite jobbigt är det att det står så jämt.
det finns ju människor här inne som väljer att begränsa sin sida eftersom den är tillgänglig utifrån. och det kan jag mycket väl förstå, den är ju öppen för dom på favoritlistan…

Jag har min begränsad och kan förstå att det irriterar. Skulle gärna se att alla ifokusare har tillgång till den men vill inte att icke-medlemmar ska se den.
#11 japp, det hade varit perfekt! Som det är nu har jag ingen större lust att lägga upp några foton på min sida, dyker upp några i trådar då och då bara ;)
# 7- 8.
Kanske försöker man frånta sig själv ansvar,"jag har rätt att skriva vad jag vill,utan att ta hänsyn till andra människor" det står i lagen?

#11 Jasså är det så? Att man kan kolla även om man inte är medlem??? Det skulle ju ändras…

#11,12 man borde inte få läsa inlägg utan att vara inloggad tycker jag…
#13 kan man inte stå för det man säger tycker jag att man ska vara tyst. man behöver inte hänvisa till en lag hela tiden…
Jag har valt att begränsa min sida till vissa… det beror på att vissa har en förmåga att hacka på mig för att jag säger vad jag tycker och att det i vissa kretsar inte duger att tycka hur som helst.

#16# Ja du, kacka jag verkar också ha en förmåga att få folk att tro att jag är elak när jag skriver inlägg. Det är inte så roligt. Men det beror nog på att det är så stor åldersskillnad på oss här tror jag.