OT - världens klantigaste!
Ikväll var jag och Jennie och såg Mamma mia med några kompisar och sen gick vi ut på krogen.
Efter andra drinken skulle jag betala för en shot och upptäckte att jag tappat min "plastficka" med kort. Där i låg mitt kontokort, mitt kreditkort, mitt körkort och min mammas månadskort. Så himla onödigt!
Kontokortet och kreditkortet spärrade jag direkt, men körkortet måste jag ordna nytt och mammas månadskort måste jag köpa ett helt nytt för över 1000 spänn. Lagom skoj… Vi som precis köpt hus och inte har ett öre över!
Kan ju säga att kvällen tog slut ganska fort när jag upptäckte förlusten…
Ville bara skriva av mig och beklaga. Inte för att det hjälper mig att hitta kortet, men ändå..
nämen fy vad tråkigt!
men kanske så finns det en snäll själ som lämnar in det hos polisen ? man vet ju aldrig, det finns ju sånna med….

Jo, kan ju hoppas det. Men ingen hade lämnat in det i baren iaf när vi frågade, och det låg inte heller på golvet.. Så får väl se vad som händer.
Har polisanmält det också så kan ju alltid hoppas..

Åh gud vad jobbigt… Hoppas du får igen korten!
*** Kärleken övervinner allt ***

Vilket ledsamt slut på en fin kväll.
Hoppas det fortfarande finns ärliga människor.
Marsvin 4-ever
.

Usch vad trist. Har du ringt i dag och frågat? Tänkte på att dom städat på golvet i dag kanske.
Usch så jobbigt.. :/ Jag är helt hyperrädd om att tappa sådant så när vi var ute igår tittade jag i väskan minst 5-6 gånger varje timme. :P Haha, japp, jag är knasig. ;)

Usch va hemskt! Tappade min kamera en gång i Halmstad, katastrof!

Nej vad tråkigt! :( Jag är som Juve typ, jag kollar alltid femtioelva ggr om grejorna är kvar där jag har dom, även fast jag liksom inte är bland massa folk. Haha ;D
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

åh vad trist! :(
kommer ihåg när jag tappade min plånbok utanför Mc Donalds på Kungsgatan..
märkte det efter jag hoppat in i en taxi o sen skulle betala när vi kom fram..
Panik! hade ju allt däri + ca 1000kr i kontanter
ringde till Mc donalds o bad dom gå ut o titta o sen ringa tillbaka.. men ingen ringde…
1mån senare får jag ett brev från polisen, då har nån vänlig själ lämnat in min plånbok , allting kvar.. även pengar…
helt otroligt om man tänker på att det va mitt i sthlm där det är folk hela tiden…