Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 502 ggr
davidia
0

mitt stall

nu har jag lyft taket på stallet,så nu är det bara att lägga på plåten så kan hästarna komma in:)

jen
0

vad kul!

bilder??

davidia
0

nej inte just nu men det kan jag ordna!!

Sussi
0

JA bilder vill vi se, man får inte skapa en sånhär tråd utan bilderFlörtFlört

Gärna före och efter om du har.

__iE
0

va kul o bra! :)

davidia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här kommer en före bild.jag glömde ta med kameran ut idag men ska försöka att ta med den imorn.

gejsa
0

#5# Ja, det fotot har jag sett. Då skrev jag att det kändes som om det skulle rivas och du skulle bygga ett nytt stall istället. ska bli kul att se skillnaden.

jen
0

ja, det har jag också sett Flört

vad spännande ska bli att få se hur det blir!!!

gejsa
0

Ja, det liknade nästan grannens loge för några år sedan. Dom bytte också tak och bytte en massa. Fast alla sa att det var bättre att bygga nytt.

davidia
0

jag ska ta med kameran ner idag.

Jossaa
0

Är det du @nn@ som var inne på www.hastnet.se innan ? :) Brukar C.A också vara här? nån som vet?

jen
0

ja, C.A finns här Flört

gejsa
0

C.A är det CBA hon menar eller?

jen
0

#12  Ja, men jag tänkte att CBA fick säga själv vem hon är Skrattande

gejsa
0

Oj, tänkte inte på det. *ler* sorry!

davidia
0

ja jag är inne på hastnet ibland

steffy
0

0# kan du inte lägga ut foto sen hur resultatet blev? skulle vara kul att se.Glad

davidia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jo här kommer resultatet.det är inte upp hissat på mitten på bilden där det lutar lite.men nu är det det

PimTheGreat
0

Ska ni göra iordning väggarna med nu??? Det ser ut som det kan dra in på hästarna..eller har jag fel kanske….Hemlis…jättekul att du fått ditt stall du velat ha nu @nn@!

davidia
0

näst år ska jag måla väggarna och byta lite brädor,och i år så isolerar jag på insidan.tack pim