Färdiga för superligan i hoppning!
Nästa år tävlar Sverige i finrummet vid nationshoppningar!
En svensk seger vid nationshoppningarna i Aten lade grunden till ett avangemang till superligan nästa år, då Sverige kommer att tävla med de åtta bästa nationerna.
De ridande i det svenska laget var Peter Eriksson, Linda Heed, Christina Gustafsson och Svante Johansson!
Grattis och ser fram mot en spännande nationshoppningssäsong nästa år!

Ja det ska bli spännande!
-Vilka hästar hade Stina Gustavsson med?
/Linda
Så roligt!
Kommer bli supersännande!
Måste bara säga att jag är helsåld på Peters ridning, har ju en avkomma efter hans gamle Artist så helt opartisk är man ju inte:o)
Skämt o sido men han är ju såååå noga med markarbetet… en liten "dröm" jag har är att få rida FÖR honom…läs inte fel nu!!! :o)
( för tidigt på morgonen…lika fnittrig som när man kommer hem efter en krogrunda)

He,he..

Peter verkar ju vara mer än villig att ge ridlektioner….
Jo… jag har ju hört det!

Tala om att välja rätt bransch som man söker efter att bli tuppen i hönsgården =)
Men han är en duktig ryttare, var kul att se på VM, när han red ut från arenan och gjorde bytesserier.
Hur stor är din Artist avkomma, jag har sett endel som har tenderat att bli knappt över ponnymåttet? (eller så har de skickat alla småttingar efter honom till norr för vad vet vi
) men väldigt söta har de varit! Har alltid gillat Artist för att han har Hartung i sig.
vår pojke tillhör de få som har lite storlek! Han idag ca 160 cm..vi var inne och röntagde honom för ngr veckorsedan och då "pleggad o fin" mätte han 159 cm! Så nykter bör han vara ca 160… men han är bara två … Vetrinären tippade på 165-166… Mycket bra storlek tycker jag! Jag sätter in en bild till på vår pärla! Artist har dock en hel del små avkommor….vet inte hur stor Artiq , John Hickeys grand prixpålla, är??
Vad är utmärkande för Hartung? Jag och stam!
Va sjutton! Man kan tro att jag är full när man ser hur illa jag stavar!!!!

Vad fin! Ser jättetrevlig ut!
Varför jag gillar Hartung är helt enkelt för att jag har haft en häst med honom som morfar.
Men även haft att göra med andra hästar efter Hartung och hans son Bamtung som har varit trevliga ridbara individer.
Äh det är ju fredag, klart kroppen inte orkar stava så ordentligt!

#7 Wanilj- Vet du vart John Hickey håller till ?
Där jag rider (Rimbo- Norrtälje) så finns det en hoppryttare med tydligen en trevlig anläggning som heter just så, så det måste ju vara han.
Mötte hans bil+släp ekipage en gång på dom smala krokiga vägarna som det är runt om kring där och det blev trångt kan jag säga…varken bilen eller släpet var litet (normalstort) 
Det var bara att styra ner höger sidan på min bil halv vägs i diket så han kom förbi 
Mvh CBA
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Ola CBA!!
Ja, det måste nog vara han! Vet inte så mkt om honom, bara att han har ben som kan få en ardenner att hoppa 1.40!!!! *säkert*
Mvh Jasmine
Ska nog vara ett litet ´ över a…