Bilder! Vackra foton!
Ok, lägg till vackra foton på er och era hästar nu! :P
Inget ''min häst är så söt + lerig hage'' utan liiite konstnärligt:P Gärna fantasy-medeltids aktigt :P
Borde kanske lägga den under hästfoto i fokus men nu är jag inte ute efter perfekta foton med 100% rätt och allt, utan vackra motiv :P Och ffa intressanta motiv.. som sagt, gärna lite fantasi :P
Kommer antagligen bidra själv imorron.^
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Njo… den ligger nog på gränsen :) Inte riktigt vad jag sökte, men det är ju en fin häst och trevlig hage.
#3 Fin bild med härliga färger :) Fast jag skulle dock önska liiiite mer luft åt höger.
#7 Vad menar du? Bild #3 är ju en porträttbild…

#13 Vilken fin bro att ta foton på! Pållen ser riktigt pampig ut på den med :)

''konstnärligt:P Gärna fantasy-medeltids aktigt :P''
#15 Precis! :P
#13 med lite mer annorlunda kläder hade den bilden varit perfekt för denna tråden, bron ser så härligt gammal ut :)
#10 Härligt ljus, det ger en magisk känsla; hade det inte varit för grimma och täcke så hade den bilden varit ett fint exempel :)
Ok, märker att tråden missförståtts, många bilder är jättefina men inte riktigt vad jag sökte…. en del är definitift ''söt häst'' bilder.. :3
Men låt det vara, posta vad ni vill. Jag skulle varit tydligare i början.

#24 jo, ska länka till en sida, tog foton idag..

Här är en på Ametist

Kiara

Tänker ni på att inte publicera hjälmlösa bilder är ni gulliga!
*** Kärleken övervinner allt ***

#36 Eh… jag antar att du syftar på mig då jag ser nu att mina riddarbilder är borta! Jag har brynja med vaddering under. Hur skulle det se ut om jag hade en ridhjälm? Jag vill inte disskutera om detta i den här tråden men blir rätt så upprörd då skaparen vill ha medeltida bilder och det var det jag gav. Diskriminering! Brynjan skyddar mycket bra.

#40 hahaha verkligen inte!